AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hvor bør jeg og min mann gå for å spise midag en lørdag i Oslo? Gode tips? Trenger ikke være svindyrt, men tenker noe litt bedre/mer ekslusivt enn egon liksom... (liker oss der og vi altså, men det blir mer med barna ol) Anonymkode: 27b97...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden glemte å si, helst i nærheten av Oslo S Anonymkode: 27b97...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Dere bør spise på Brasserie Rivoli i Bjørvika. Alltid kjempegod mat og hyggelige ansatte. Anonymkode: fbe94...19a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hvor mye er svindyrt da? Hvilket kjøkken liker dere? Vil dere først og fremst ha noe romantisk, god mat eller noe som utfordrer sansene? Anonymkode: bbc76...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Oriental Grensen. Nydelig mat, etter min mening bedre enn på Dinner, og mye bedre stemning. Anonymkode: 4bc71...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå