viren Skrevet 17. januar #21 Del Skrevet 17. januar Jeg synes egentlig det kommer litt an på bilen, noen biler kler enkelte farger bedre enn andre. Den grønne ser veldig fint ut, rød og blå mer ordinært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. januar #22 Del Skrevet 17. januar Kommer an på bilen. Polestar sine modeller synes jeg er penest i Snow White. Ferrari rød. Lotus gul eller racing green. Rød Jaguar IPace ser grusom ut, men er pen i Carpathian Grey som de kaller den sorte metallicfargen. Metallic lakk er stort sett penere enn de som er helfarget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Del Skrevet 17. januar Jeg hadde en gang en himmelblå liten bil, satan den var fin å se på 🤩😍 (metallic lakk) Synes ikke noen av de i førsteposten var spesielt fine, men det er jo vanskelig å se når man bare ser en liten bit av fargen. Kommer an på biltype, bilmodell osv også. Siden du TS skriver at du skal ha bilen i 25+ år, så har den neppe noe verdi når du er ferdig med den, så da oppfordrer jeg deg bare til å velge akkurat den fargen du selv liker best 👍 Anonymkode: 25b35...9ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #24 Del Skrevet 17. januar Blå, absolutt. Vet ikke hvorfor men føler grønn er sånn "gammelkjerring" farge på bil. Mulig fordi jeg vet om flere gamle damer på 70-80 år som har grønne biler. Og rød syns jeg er en så utrolig vanlig og kjedelig farge på bil. Rød farger kan også ofte bli fort stygge på biler fordi de kan bli så matt og rar. Anonymkode: bd791...124 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 17. januar #25 Del Skrevet 17. januar Jeg ville valgt grønn🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hokjerringa Skrevet 17. januar #26 Del Skrevet 17. januar Grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #27 Del Skrevet 17. januar Siden du planlegger å ha bilen i +25 år- slå til og bestill en annen farge enn de litt kjipe standard fargene! Det er ikke særlig dyrt, du kan velge noe som matcher deg og bilen, og du skiller deg ut fra den trauste saueflokken. Anonymkode: 9ed21...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #28 Del Skrevet 17. januar Grønn. Men det er vel bare du som kan velge. Da vi skulle kjøpe ny bil i fjor var tre av fire enige om rød. Men tenåringsdatteren var tvert imot og foreslo blå. Dere vet...tenåringer er heftige på meningsdannelse. Og det ble blå. Bilen ser helt fantastisk ut i den fargen. Men vår fabrikk hadde altså ikke grønn. Anonymkode: 47e22...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #29 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 21.21): Er på tanken om å kjøpe meg en bil til men funderer på farge da jeg ønsker noe annet enn sølvgrå. Hva slags farge ville du valgt av rød, grønn eller blå? Anonymkode: f14c7...65e Rosa Anonymkode: 8ef60...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30 Del Skrevet 20. januar Rød bil er helt krise, btw. Anonymkode: 8ef60...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjobing Skrevet fredag kl 17:47 #31 Del Skrevet fredag kl 17:47 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 20.29): Endret fredag kl 17:51 av Sjobing . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet fredag kl 17:50 #32 Del Skrevet fredag kl 17:50 Sjobing skrev (2 minutter siden): På denne bilen vil annet fargevalg utgjøre mellom 150.000 og 200.000, så derfor begrenser jeg meg til å velge blant disse 3. Er i sluttforhandlinger på den røde nå, så er vel 95% sikkert at det blir den. Det er en relativt sjelden bil, og om jeg kjøper denne er det mest sannsynligvis den første registrert i privat eie i Norge. Gratulerer 😊👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå