AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er på tanken om å kjøpe meg en bil til men funderer på farge da jeg ønsker noe annet enn sølvgrå. Hva slags farge ville du valgt av rød, grønn eller blå? Anonymkode: f14c7...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Rød! Anonymkode: b2a74...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Veldig avhengig av hvilken bil det er. Men jeg liker røde biler, men har og en grønn De fleste biler er penere i noe annet en sort/hvit/grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hadde lagt grønn eller blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Rød! Fint og skal visstnok være sikrere også, siden de synes så godt. Anonymkode: 85e51...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hvilken bil er det eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Rød så klart. Og alle vennene og kollegaene dine kommer til å kalle deg den røde fare. Anonymkode: a0bc4...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Vi har blå, synes den er veldig fin , å det var jeg som valgte farge den gangen vi kjøpte den. Men hvis jeg skulle valgt i dag, så ville jeg valgt rød, siden det er så mange som har blå. Anonymkode: b25b1...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Rød! Det er så mange svarte, grå og brune biler nå, det er så kjedelig. Anonymkode: 5c6d1...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Fordi bil er et enormt tapsprosjekt ville jeg valgt fargen som gir mest annenhåndsverdi, dvs det som er mest populært. men jeg solgte en rød Volo på 90-tallet, mange potensielle kjøpere spurte om bilen var blå. Er det en Islamsk greie. Har jo sett de blå øynene i glass i Tyrkia. Anonymkode: 27867...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå