AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg skal sende inn en søknad om startlån. Tenkte å skrive opp ett budsjett når jeg sender inn. Sjekket sifo sitt budsjett. Bør jeg følge det? Synes det er høyt. Vi bruker ikke så mye på f eks klær, personlig pleie og lek og mediebruk. Eller bør jeg legge inn den summen vi bruker? Tror kanskje vi tjener for mye for å få startlån, men ikke nok til at vi klarer å spare egenkapital. Og vi er begge over 50 år. Tar for lang tid å spare det opp Anonymkode: 1d90a...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Det ligger en egen sånn post inni den søknaden så det trenger du ikke, du kan endre på beløpene i den men du må kommentere hvorfor du har endret dem . Anonymkode: d9fc0...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det ligger en egen sånn post inni den søknaden så det trenger du ikke, du kan endre på beløpene i den men du må kommentere hvorfor du har endret dem . Anonymkode: d9fc0...6e0 Takk Anonymkode: 1d90a...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg skal sende inn en søknad om startlån. Tenkte å skrive opp ett budsjett når jeg sender inn. Sjekket sifo sitt budsjett. Bør jeg følge det? Synes det er høyt. Vi bruker ikke så mye på f eks klær, personlig pleie og lek og mediebruk. Eller bør jeg legge inn den summen vi bruker? Tror kanskje vi tjener for mye for å få startlån, men ikke nok til at vi klarer å spare egenkapital. Og vi er begge over 50 år. Tar for lang tid å spare det opp Anonymkode: 1d90a...292 Enda en tråd om startlån der ts ikke har lest kriteriene for å få startlån, ikke har lest hva som skal legges ved etc. Har vært så mange tråder hver uke at dette bør være godt kjent. Å søke om noe der du ikke fyller kriteriene og heller ikke undersøker hva som kreves av vedlegg og dokumentasjon er helt bortkastet, både for søker og for kommunens saksbehandlere. Anonymkode: 1045d...929 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Du må jo bruke reelle tall. Å sende inn ett budsjett som sier dere skal bruke mer enn dere gjør vil jo vise bankene at dere har høyere forbruk enn hva som er sant, og budsjettet vil også vise betraktelig sparepotensiale. Anonymkode: 99126...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå