AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Jeg har aldri drevet med sport i oppveksten, og har strevd med vekta hele livet. I perioder har jeg derimot vært aktiv. - I studietiden gikk jeg på sportssenteret på Universitetet ganske regelmessig et par år. Litt i styrkesalen med en venninne, men mest på gruppetimer. Da likte jeg beste noen litt enkle (altså for oss uten så mye koordinasjonsevne eller erfaring, ikke «lettere» ift tyngde) timer som var en god blanding av step og styrke. Det var…helt ok? - I et par år drev jeg med jogging (da var jeg ikke overvektig). Begynte på null, og jobbet meg opp til halvmaraton. 2-3 ganger i uken, to år i strekk. Det var…en enorm mestringsfølelse. Fantastisk å kjenne følelsen av å løpe av gårde i en mil uten å bli særlig andpusten. Men jeg gikk lei. Aktiviteten i seg selv var ikke så gøy. - Simultant (et halvt års tid) drev jeg litt med styrketrening hjemme. Stor fremgang, men det var sååå kjedelig 🙈 Nå er jeg 40..har lagt på meg en del igjen, uten at det er så alt for mye. Det verste er at kondisen er på bunn igjen. Det er skikkelig kjipt.. så jeg MÅ komme i gang igjen. Jeg skulle bare ønske at det var noe jeg syntes var gøy. Ikke sånn «hurra meg rundt»-fantastisk, men lystbetont. Noe som kunne fått meg litt til å glemme at det er trening mens jeg holder på 🤞🤞🤞🤞 Så. Forslag? Er bare ute etter en haug med forslag om alt mulig, og håper det dukker opp noe jeg kunne tenke meg å utforske litt 😅 jeg vet trening ikke trenger å være gøy (og aldri vil være det hver eneste gang) skulle bare ønske jeg fant noe likevel…som i utgangspunktet var gøy. Anonymkode: 02ba1...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar (endret) Ut fra det du skriver, vil jeg tro at gruppetimer på treningssenter kan passe deg bra? Det er mange ulike typer timer å velge mellom, du slipper å lage en plan over hva du skal gjøre og det er sosialt, til forskjell fra egentrening. Endret 16. januar av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Crossfit er det gøyeste jeg har drevet med 🤩 Folk er på alle nivåer og det er masse å lære hvis man vil, men også god trening selv om man ikke vil lære seg alt av ferdigheter. Anonymkode: f7b95...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar OCR! Etter jeg startet med ocr, så ble både jogging og styrke morsommere, fordi jeg har ett mål med treningen. Jeg har prøvd litt ulike treningstyper og sport tidligere, men aldri møtt så mange positive og støttende mennesker som på ocr-løp. Anonymkode: 12900...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinktulip Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Svømming eller dansetrening? Nå på vinteren kan du jo gå på ski også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå