k4ren Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Er det noen andre som ser på? Først var det ordentlig rart, med andre folk i rollene, noen kjempelike (Batista og Mazuka spesielt, hva er dette for noen dobbeltgjengere?!), men tok ikke lange tiden å bli vant med dem og hekta. Jeg synes det er så kjekt når de blir pakket inn i gladpack og konfrontert med hva de har gjort, og så til mordet. og det evige stresset fordi han har vært uforsiktig og lagt igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar hvor ser du denne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Dexter er ikke Dexter uten Michael C. Hall. Men skal gi den ene sjanse bare den kommer på en av strømmetjenestene jeg faktisk har. Anonymkode: 4d448...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:58 #4 Del Skrevet søndag kl 22:58 Aldri sett den, skal aldri se den heller. For noe tull. De ødelegger den gamle serien. Hvorfor kan de aldri la ting ligge i fred?! Jo for de skal tjene seg rike på dr*ten! Samme med lotr, Harry potter osv. De koker suppe og tynner det helt ut. La det gode gamle være i fred. Er klassikere sier nå jeg 😂 Anonymkode: 33ab3...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #5 Del Skrevet i går, 07:29 Finnes det ikke filmer også? Anonymkode: 65bb1...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå