Gå til innhold

Han hadde kjæreste når vi møttes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare trenger å tømme hodet og sortere tankene. For et par år siden møtte jeg tilfeldigvis på en gammel flamme, 15 år siden sist vi snakket sammen(vi var unge, helt udramatisk brudd fordi vi skulle studere på hver vår side av landet). Vi pratet litt om løst og fast og hva som hadde skjedd siden sist vi møttes. 

To dager etter på sendte han melding og vi endte opp sende flere frem og tilbake før han sa at han ville ta igjen det tapte og inviterte meg ut på en øl.

Vi møttes igjen, og det var som om vi bare plukket opp tråden der vi slapp den for 15 år siden. Vi har en fantastisk kjemi. Han kysset meg før vi dro hvert til vårt. 

Long story short; vi ble kjapt kjærester, og dette er det mest harmoniske forholdet jeg noen gang har vært i. Jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv, og han sier det samme.

Frem til nå. Her om dagen fikk jeg vite at han hadde kjæreste når vi møttes. De hadde vært sammen i et par år, og skulle flytte sammen(i følge henne). Han gjorde det slutt på sms den kvelden han hadde møtt meg for en øl. Han pakket sakene hennes som var hos han og hengte de på døra hennes. Hun var i sjokk.

Til meg har han sagt at han var singel i 4-5 år før han møtte meg. Før det hadde han samboer i mange år.

På en måte så tenker jeg at kjærligheten treffer når man minst venter det, og syns nesten det er litt flatterende at han forkastet det han hadde så kjapt i et håp om at det skulle bli oss.

Samtidig så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde fått vite dette, er det så enkelt for han å bare kaste vekk det han har? Også på sms??

Jeg er ambivalent, vet ikke hvorfor jeg blir så usikker pga dette. Føler det er en karakterbrist hos han og blir redd for at det skal skje meg. 
Kan det være at de hadde ekstremt forskjellig oppfatning av forholdet? Har ikke inntrykk av at kompisene hans visste om henne engang. For de var glade for at jeg «endelig fikk dratt NM ut av en altfor lang singelboble».

Det finnes heller ikke spor av henne på sosiale medier som jeg kan se.

er vel ikke ute etter noe råd, bare trengte å lufte tankene😂

Anonymkode: 480e6...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oooog nei, jeg har ikke snakket med han om det. Burde kanskje det😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En sånn tråd hvor ts må ventilere... 

Ønsker du noen råd?

1.. gjør det slutt, han er ikke til å stole på

2. bli i forholdet og ta det opp med han

3. bli i forholdet og ikke si noe om det

4. be eksen på kaffe og hør henne ut, hun har også behov for å ventilere sin versjon

Anonymkode: f3357...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde latt det gå over i stillhet og tatt det som et realt kompliment. 

Han hadde i hvert fall litt baller, selv om sms er ræva. Og hun har kanskje lagt litt mer i forholdet enn han. 

Anonymkode: eb2fe...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde latt det gå over i stillhet og tatt det som et realt kompliment. 

Han hadde i hvert fall litt baller, selv om sms er ræva. Og hun har kanskje lagt litt mer i forholdet enn han. 

Anonymkode: eb2fe...139

Baller? Selv om han løy om at han var single og dumpa dama på SMS? Spar meg a!

Anonymkode: 6f158...fff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem dikter alle disse lange trådene? 

Anonymkode: f33c6...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det står i hvert fall respekt av at han avsluttet det umiddelbart med hun andre. Noen ganger bare treffer kjærligheten, det kan være man allerede er i et forhold. Da må man avslutte det man er i, og det gjorde jo han. Han ble kanskje helt overveldet av kjemien, elektrisiteten mellom dere og følelsene. Noe han ikke opplevde med hun andre. Jeg synes han har gjort alt rett ved å avslutte brått. Han har ikke vært utro, han har gjort alt etter boka. 

Ikke tenk mer på dette. Nyt kjærligheten og hverandre 🥰

Anonymkode: daf20...b6a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så han har vært uærlig og ifølge dama han har vært med i to år slått opp med henne på sms og hengt tingene hennes på døra hennes.

Det er karakterbrist hos en bra mann, ja.

Hadde selvfølgelig konfrontert ham med dette for å høre hva han har å si. Man dumper ikke kjæresten sin på sms og henger tingene hennes på døra, samt lyver for dama si.

Det er dårlig oppførsel.

Anonymkode: 75e50...029

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ja, du kan seff ta opp at dette gjorde deg usikker på hvor fort han kan snu. Det er en normal reaksjon.

Anonymkode: 75e50...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men du har ikke pratet med han om dette ennå, likevel tror du fullt og helt at det er sannhet, etter info fra et fremmed menneske? Jeg sier ikke at det ikke er sant, men jeg hadde da ville undersøkt dette nærmere først og fremst? Dersom det stemmer var det horribel oppførsel. Ikke nødvendigvis at han hadde kjærest, men måten det ble avsluttet på, og at han ikke har fortalt deg noe. Har ingen av hans familie eller venner noen gang sagt noe, eller fortalt en historie der hans 2-årige kjæreste var med? Ingen bilder etc noe sted? Jeg synes alt her var veldig merkelig. 

Anonymkode: 84363...273

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare trenger å tømme hodet og sortere tankene. For et par år siden møtte jeg tilfeldigvis på en gammel flamme, 15 år siden sist vi snakket sammen(vi var unge, helt udramatisk brudd fordi vi skulle studere på hver vår side av landet). Vi pratet litt om løst og fast og hva som hadde skjedd siden sist vi møttes. 

To dager etter på sendte han melding og vi endte opp sende flere frem og tilbake før han sa at han ville ta igjen det tapte og inviterte meg ut på en øl.

Vi møttes igjen, og det var som om vi bare plukket opp tråden der vi slapp den for 15 år siden. Vi har en fantastisk kjemi. Han kysset meg før vi dro hvert til vårt. 

Long story short; vi ble kjapt kjærester, og dette er det mest harmoniske forholdet jeg noen gang har vært i. Jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv, og han sier det samme.

Frem til nå. Her om dagen fikk jeg vite at han hadde kjæreste når vi møttes. De hadde vært sammen i et par år, og skulle flytte sammen(i følge henne). Han gjorde det slutt på sms den kvelden han hadde møtt meg for en øl. Han pakket sakene hennes som var hos han og hengte de på døra hennes. Hun var i sjokk.

Til meg har han sagt at han var singel i 4-5 år før han møtte meg. Før det hadde han samboer i mange år.

På en måte så tenker jeg at kjærligheten treffer når man minst venter det, og syns nesten det er litt flatterende at han forkastet det han hadde så kjapt i et håp om at det skulle bli oss.

Samtidig så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde fått vite dette, er det så enkelt for han å bare kaste vekk det han har? Også på sms??

Jeg er ambivalent, vet ikke hvorfor jeg blir så usikker pga dette. Føler det er en karakterbrist hos han og blir redd for at det skal skje meg. 
Kan det være at de hadde ekstremt forskjellig oppfatning av forholdet? Har ikke inntrykk av at kompisene hans visste om henne engang. For de var glade for at jeg «endelig fikk dratt NM ut av en altfor lang singelboble».

Kanskje hun ikke snakker sant, har du tenkt på det?

Anonymkode: e93de...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Karakterbrist av deg å ikke ta opp direkte med han når du får høre et rykte om han. Sånt er bare ufint. 

Anonymkode: e93de...355

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan har du kommet i kontakt med henne? Har dere noen felles kjente? Ellers kan hun jo være kaninkoker for alt du vet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er nok tatt fra Reddit mesteparten av det som skrives på KG for tiden. Ser alltid fornorsket utgave av reddit-tråder her.

Anonymkode: c8b2a...a3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er nok tatt fra Reddit mesteparten av det som skrives på KG for tiden. Ser alltid fornorsket utgave av reddit-tråder her.

Er det det som foregår? Jeg har også følt det var uvanlig mange merkelige tråder for tiden, der noe liksom bare ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er Reme familien

Anonymkode: f8110...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem fortalte deg dette i hvilken sammenheng og hvorfor? Det høres jo ikke helt troverdig ut at han var på nippet til å bli samboer, samtidig som alle rundt ham var av den oppfatning at han var singel.

For så vidt også litt pussig at du kan beskrive dette som et så harmonisk og sikkert forhold  og likevel er ikke din umiddelbare reaksjon å snakke med ham om det, men å ta for gitt at de(n) som baksnakker ham til deg forteller sannheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette hadde vært så turnoff at det hadde rent sand ut av musa mi for å si det sånn. 

Anonymkode: be1af...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det har faktisk jeg også lagt merke til. 

Anonymkode: be1af...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig mange oppdikta historier for tiden...om forhold,  er det den samme som sitter og dikter opp, iallefall samme stil på den som skriver historien og svarer på motsvar hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...