Sjanten Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar I februar reiser jeg til Vietnam, det blir min første reise til Sør-Øst Asia. 😃 De første 12 dagene skal jeg på gruppetur, hvor vi skal besøke Hanoi, Halong Bay, Hue, Hoi An, Nha Trang, Ho Chi Minh City og Mekong Delta. Etter det har jeg 8 dager før flyet mitt går hjem fra Bangkok, og jeg er veldig usikker på hvor jeg skal reise da. Er det noen her som har noen gode tips? Jeg er en dame i midten av 40-årene, det har kanskje litt å si 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Jeg har akkurat dratt fra Vietnam nå. Var blant annet noen dager i Da Nang. (I tillegg til Hanoi og Halong Bay. Der var det veldig fint, med lange strender. Var litt for kaldt for å bade. Men vakkert for det! Ellers har jeg hørt at Sapa er å anbefale. Ellers kan du gjøre som meg; ta noen dager i Laos. Der var det nydelig! (Bare en drøy time flytur fra Vietnam) Anonymkode: 4bfa5...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Jeg er også dame i 40-årene, men det sier ingenting om mine preferanser. Tilbragte store deler av vinteren i Vietnam i fjor. Jeg elsket Phong Nha pga. grottene og naturen der. Øya Con Dao var fantastisk for avslapning og bading, med strender med klart og varmt vann. Nord-Vietnam er kaldt i februar, men det betyr ikke at man må utelukke det helt. Pga. vær droppa jeg Ha Giang Loop, som for veldig mange er høydepunktet i Vietnam. Man kan fint ta denne turen uten å delta på en partygruppetur. Sapa er jo og populært, men da jeg var der i tre dager i månedskiftet feb/mars var det iskaldt og konstant tett tåke, så det var ikke mulig å se de fine landskapene de er så kjent for. Sapa er bedre om våren, men man kan jo og være heldigere enn hva jeg var. Hvis du er åpen for noe annet enn Vietnam, er åtte dager akkurat passe for Siem Reap (Angkor Wat) og Phnom Penh i Kambodsja. Anonymkode: 86171...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Anbefaler virkelig Cat Ba-øya og Lan Ha Bay, mye mindre turistifisert enn Ha Long Bay. Var på nydelig cruise der. Anonymkode: fc2c5...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Jeg planlegger en lang tur.. Hva kan du fortelle om dine opplevelser, Ts? Jeg reiser alene og er en kvinne på 50. @Sjanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå