AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Jeg og ei venninne kom inn på dette når vi satt skravla og drakk kaffe på et kaffehus i byen. Liker kvinner virkelig å eksponere sine egne kjønnsorganer, pupper og rumpa eller føler de seg presset til å gjøre det? Jeg var ganske påståelig å dette må de gjøre, da de føler press. Da kom hun venninne mi med et argument som jeg ikke kunne svare på. At det finnes tusenvis av kvinner som gjør slike ting uten å få betalt. Reddit er stappfullt av anonyme innlegg der man kan se alt, bortsett fra ansiktet og dette gjør de vist helt frivillig🤷♀️ Hva mener dere? Anonymkode: 0b1ca...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar (endret) Jeg liker ikke det. Hva andre gjør får være opp til dem. Kun for en mann jeg liker og er tent på. Endret 16. januar av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Jeg liker ikke det. De som gjør det, gjør det nok for å få oppmerksomhet. Anonymkode: 1fca0...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Jeg kan tenne på at menn ser på meg sånn innimellom. Har aldri følt meg presset til det, da mister jeg jo all tenning. Anonymkode: 90a25...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Liker menn å spise fiskeboller? Anonymkode: 65750...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar 1/10 Anonymkode: 09974...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1/10 Anonymkode: 09974...943 -10/10 Anonymkode: 05a4a...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1/10 Anonymkode: 09974...943 Er du den samme som skriver 1/10 overalt på dette forumet? Anonymkode: dde50...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Del Skrevet 16. januar Ja, liker det. Ikke sånn, for alle, type only fans eller vise mest mulig på byen i bittesmå klær. Men at det er en ekstra tenning i å vise seg fram for han man er kåt på, absolutt. Mer enn å se på, for min del. Anonymkode: 763e8...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Del Skrevet 16. januar Liker det ikke. Anonymkode: 628be...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Del Skrevet 16. januar Noen liker det, noen liker det ikke. Så enkelt. Ferdig snakka! Anonymkode: ed1f9...8fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Del Skrevet 16. januar Jeg kan også like det, men kun for å tenne han jeg er sammen med. Ville aldri gjort det for noen andre, og gjør det heller ikke under press. Jeg vet han tenner på å se kroppen min - og når vi ikke kan være sammen så er det en fin måte å holde spenningen (og tenningen) oppe 😊 Anonymkode: 07455...2e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar 🙋🏼 Anonymkode: 21f16...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen liker det, noen liker det ikke. Så enkelt. Ferdig snakka! Anonymkode: ed1f9...8fc Dette. Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar Men er det egentlig eksponering, når det gjøres anonymt? Jeg kan jo skjønne at noen kvinner er stolte av kroppen sin, og det gir sikkert en god følelse å få det bekreftet gjennom likes på ulike fora. Anonymkode: 83b34...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar Bare hvis de får noe igjen for det, ref Onlyfans eksplosjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar Jeg liker det. Elsker det. Men bare for en jeg er glad i. Aldri vært presset eller spurt om å.gjøre det. Elsker det så mye at jeg nesten heller er redd for at han skal syntes det er for mye. Anonymkode: cb7b0...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar Min erfaring er at kvinner ikke liker å eksponere seg. Anonymkode: da9d5...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå