Gå til innhold

Foreldrepermisjon- lure løsninger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er to som blir foreldre til våren for første gang, og hvor jeg jobber i helsevesenet (3delt turnus) og partner jobber 8-4 på kontor. Lener mot 80%, og bruk av begge sine oppsamlede ferieuker (12 totalt) og har lyst å strekke permisjonen lengst mulig, særlig mtp barnehageplass som sikkert ikke blir før på tidlig høst 2025.

Noen som har noen lure løsninger til hvordan klare dette, særlig mtp at jeg jobber turnus- har dere selv tatt ekstravakter x antall dager i uken mens partner har permisjon dag? Hva med røde dager for forelderen som jobber på kontor? 

Anonymkode: b8d81...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er to som blir foreldre til våren for første gang, og hvor jeg jobber i helsevesenet (3delt turnus) og partner jobber 8-4 på kontor. Lener mot 80%, og bruk av begge sine oppsamlede ferieuker (12 totalt) og har lyst å strekke permisjonen lengst mulig, særlig mtp barnehageplass som sikkert ikke blir før på tidlig høst 2025.

Noen som har noen lure løsninger til hvordan klare dette, særlig mtp at jeg jobber turnus- har dere selv tatt ekstravakter x antall dager i uken mens partner har permisjon dag? Hva med røde dager for forelderen som jobber på kontor? 

Du kan vel jobbe som normalt når partner har permisjon?

Anonymkode: a4602...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du kan vel jobbe som normalt når partner har permisjon?

Anonymkode: a4602...a7e

Kanskje dårlig formulert, men ønsker å være lengst mulig hjemme, og kombinere ulønnet med lønnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...