AnonymBruker Skrevet 6. februar #41 Del Skrevet 6. februar Litt utenom tema, men må bare dele likevel. Snuppa har nylig lært å gå og vi var i matbutikk sammen med mamma. Tydelig at vi ikke var vant til at snuppa kunne gå, for vi var dumme og tok blikket fra henne et par sekunder. Typisk førstegangsforeldre, sant? Omg.. når vi kikker på henne igjen ser vi at hun rekker akkurat opp til der pølsene stod i kjøledisken, nappet til seg en pølsepakke, og så slapp hun det ned i nærmeste handlevogn. Etter mengden pølser oppi kurven hadde hun gjort dette noen ganger uten at vi hadde fått det med oss. Før jeg fikk sagt noe begynner ei dame å skjenne på mannen sin i butikken. Jeg røsker med meg jentungen og beveger meg rask bort fra dem, mens jeg får med meg at de krangler over hvem som har puttet alle disse pølsene oppi handlevogna! Jeg var så flau og det hele eksploderte så fort at jeg turte ikke fortelle dem engang, vi bare snek oss unna 🙈🤣 Anonymkode: 73cd9...d6e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. februar #42 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.54): Jeg skammer meg litt. Jeg stjal fra en handlevogn en gang. Var en som grådig forsynte seg med alt biffkjøttet som lå i disken for nesten utgåtte varer til 40% rabatt. Oppgitt som jeg var fulgte jeg etter mannen med handlevogna og når han forlot vogna for å finne en vare, i en ubevoktet stund, så jeg muligheten og grabbet til meg to pakker biffkjøtt fra vogna hans. Lumpent gjort ja…men er jo egentlig ikke tyveri siden han ikke hadde betalt for varene ennå? Anonymkode: 6352b...10b 😄😄👍 ha ha, genialt ! ingen grunn å skamme seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #43 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt utenom tema, men må bare dele likevel. Snuppa har nylig lært å gå og vi var i matbutikk sammen med mamma. Tydelig at vi ikke var vant til at snuppa kunne gå, for vi var dumme og tok blikket fra henne et par sekunder. Typisk førstegangsforeldre, sant? Omg.. når vi kikker på henne igjen ser vi at hun rekker akkurat opp til der pølsene stod i kjøledisken, nappet til seg en pølsepakke, og så slapp hun det ned i nærmeste handlevogn. Etter mengden pølser oppi kurven hadde hun gjort dette noen ganger uten at vi hadde fått det med oss. Før jeg fikk sagt noe begynner ei dame å skjenne på mannen sin i butikken. Jeg røsker med meg jentungen og beveger meg rask bort fra dem, mens jeg får med meg at de krangler over hvem som har puttet alle disse pølsene oppi handlevogna! Jeg var så flau og det hele eksploderte så fort at jeg turte ikke fortelle dem engang, vi bare snek oss unna 🙈🤣 Anonymkode: 73cd9...d6e 😂😂😂😂 Anonymkode: 655c7...a50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #44 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nope. Anonymkode: cbda2...e8d Og jeg stjeler tilbake handlevogner og gir dem til dem som hadde dem først 😉 Anonymkode: 7ab6a...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #45 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg stjeler tilbake handlevogner og gir dem til dem som hadde dem først 😉 Anonymkode: 7ab6a...333 Nei, det tror jeg ikke. Da måtte du ha visst på forhånd at den var stjelt Anonymkode: cbda2...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 6. februar #46 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 17.10): Uansett om det ikke er betalt for enda så er det utrolig frekt å gjøre det sånn, for da må jo de du tar handlevogna fra bruke tid på å finne alle varene på nytt, og det er ikke sikkert de har tid. Greit nok du også har dårlig tid, men det er ingen unnskyldning for å rappe andres handlevogner. Anonymkode: 7ab6a...333 Skjønte du ikke att denne kommentaren mest sannsynlig er kødd, haha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #47 Del Skrevet 6. februar anonym35445 skrev (40 minutter siden): Skjønte du ikke att denne kommentaren mest sannsynlig er kødd, haha? Skjønte det etter en stund. Anonymkode: 7ab6a...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #48 Del Skrevet 6. februar anonym35445 skrev (40 minutter siden): Skjønte du ikke att denne kommentaren mest sannsynlig er kødd, haha? 🙄🙃 Anonymkode: 7ab6a...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #49 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei, det tror jeg ikke. Da måtte du ha visst på forhånd at den var stjelt Anonymkode: cbda2...e8d 🙄🙃 Anonymkode: 7ab6a...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #50 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🙄🙃 Anonymkode: 7ab6a...333 anonym35445 skrev (41 minutter siden): Skjønte du ikke att denne kommentaren mest sannsynlig er kødd, haha? De emojene skulle ikke under din kommentar🙂 Anonymkode: 7ab6a...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #51 Del Skrevet 6. februar Haldrup skrev (På 5.2.2025 den 19.44): Klart dette er tyveri.... kanskje ikke fra butikken, men helt sikkert fra den personen du tok det fra.... Hvordan er det tyveri? Personen som har varen i kurven sin eier den ikke. Så man stjeler ingen eiendeler fra vedkommende. Man stjeler ikke fra butikken heller, så lenge man betaler for varen. Litt frekt kanskje, men ikke ulovlig. Og ikke noe særlig frekkere enn å hamstre alle av en vare på tilbud spør du meg. Anonymkode: 44a16...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #52 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.54): Jeg skammer meg litt. Jeg stjal fra en handlevogn en gang. Var en som grådig forsynte seg med alt biffkjøttet som lå i disken for nesten utgåtte varer til 40% rabatt. Oppgitt som jeg var fulgte jeg etter mannen med handlevogna og når han forlot vogna for å finne en vare, i en ubevoktet stund, så jeg muligheten og grabbet til meg to pakker biffkjøtt fra vogna hans. Lumpent gjort ja…men er jo egentlig ikke tyveri siden han ikke hadde betalt for varene ennå? Anonymkode: 6352b...10b Dette kaller jeg bare subtil oppdragelse 😅 Sjansen er stor for at du hadde truffet på en egoist, og ingenting annet. Den samme personen var garantert en førsteklasses hamstrer under nedstengingen i 2020. Ingen lider av å miste 2 av 20 biffer, men å miste hele handlekurven er skikkelig kjipt. Anonymkode: fdcc5...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. februar #53 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 19.01): Klart det er tyveri når du tar fra andres handlevogn. Førstemann til mølla (biffkjøttet) - du var for sent ute. Bra du skammer deg litt. Anonymkode: 84dd5...949 Burde skamme seg mye spør du meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 6. februar #54 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan er det tyveri? Personen som har varen i kurven sin eier den ikke. Så man stjeler ingen eiendeler fra vedkommende. Man stjeler ikke fra butikken heller, så lenge man betaler for varen. Litt frekt kanskje, men ikke ulovlig. Og ikke noe særlig frekkere enn å hamstre alle av en vare på tilbud spør du meg. Anonymkode: 44a16...52e Du stjeler personens tid og innsats, ved at hen nå må finne/erstatte den varen du tok fra hen.... Kanskje den varen nå er utsolgt og hen ikke får tak i den varen og er nødt til å gå til en annen butikk for å få tak i den varen som hen allerede hadde funnet og lagt i handlevogna si.... Klart dette er tyveri.... kan ikke tolkes på noen annen måte...! Tyveri er ikke bare økonomisk.... Med en gang varen er blitt plassert i en handlevogn da har den skiftet eier fra butikken til den som plukket den.... At man må betale for varen har intet med dette å gjøre....! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #55 Del Skrevet 6. februar anonym35445 skrev (1 time siden): Skjønte du ikke att denne kommentaren mest sannsynlig er kødd, haha? Det er altså ikke kødd. Anonymkode: cbda2...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #56 Del Skrevet 6. februar Haldrup skrev (30 minutter siden): Du stjeler personens tid og innsats, ved at hen nå må finne/erstatte den varen du tok fra hen.... Kanskje den varen nå er utsolgt og hen ikke får tak i den varen og er nødt til å gå til en annen butikk for å få tak i den varen som hen allerede hadde funnet og lagt i handlevogna si.... Klart dette er tyveri.... kan ikke tolkes på noen annen måte...! Tyveri er ikke bare økonomisk.... Med en gang varen er blitt plassert i en handlevogn da har den skiftet eier fra butikken til den som plukket den.... At man må betale for varen har intet med dette å gjøre....! Jeg ser ikke slik på det. Uansett er det en filleting. Anonymkode: cbda2...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #57 Del Skrevet 9. februar Spesielt å anta at det er tyveri når det etter all sannsynlighet var noen som tok feil. Jeg har gjort det en gang, sånt skjer. Anonymkode: f7a87...414 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. februar #58 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.54): Jeg skammer meg litt. Jeg stjal fra en handlevogn en gang. Var en som grådig forsynte seg med alt biffkjøttet som lå i disken for nesten utgåtte varer til 40% rabatt. Oppgitt som jeg var fulgte jeg etter mannen med handlevogna og når han forlot vogna for å finne en vare, i en ubevoktet stund, så jeg muligheten og grabbet til meg to pakker biffkjøtt fra vogna hans. Lumpent gjort ja…men er jo egentlig ikke tyveri siden han ikke hadde betalt for varene ennå? Anonymkode: 6352b...10b Hva behager? Har aldri hørt på maken! Det var utrolig frekt og egoistisk gjort og ikke innafor overhodet! Jo, det er nærmest på linje med å stjele, når du fisker ting ut fra andre sin handlevogn for å sikre deg et tilbud det er lite av. Skam deg! 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. februar #59 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 23.40): Dette kaller jeg bare subtil oppdragelse 😅 Sjansen er stor for at du hadde truffet på en egoist, og ingenting annet. Den samme personen var garantert en førsteklasses hamstrer under nedstengingen i 2020. Ingen lider av å miste 2 av 20 biffer, men å miste hele handlekurven er skikkelig kjipt. Anonymkode: fdcc5...b4d Hvem er egoisten her? Det er jo hun som stjeler bevisst fra andres handlekurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #60 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.58): Joa, men utrolig frekt. Når noen har lagt det i kurven så betyr det jo at den personen har tenkt å kjøpe det. Kanskje det. Anonymkode: 7ab6a...333 jeg syns det er helt greit og ta biffkjøttet når en skal være så frekk og grabbe til seg alt Anonymkode: 561cc...5d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå