Gå til innhold

Å stjele andres handlekurv, hva er vitsen med det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Opplevde på matbutikk en gang at noen tok min fulle handlevogn. Snudde meg et lite øyeblikk for å se på noe og da var den borte. Også skjedd i en bruktbutikk. Jeg hadde kurven ved føttene, likevel var det noen som snappet den. Regner med det ikke er så vanlig å drive på med dette heller. Uansett, hva er vitsen? Det må jo betale for det uansett.

Anonymkode: 7ab6a...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tok sikkert bare feil…. 

Anonymkode: 20262...463

Tja, vet nå ikke det. Måtte da se forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bruktbutikken kan det gi mening, siden det kun finnes én av hver ting.

På matbutikken var du kanskje utsatt for prank eller utdrikningslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skammer meg litt.
Jeg stjal fra en handlevogn en gang. Var en som grådig forsynte seg med alt biffkjøttet som lå i disken for nesten utgåtte varer til 40% rabatt. Oppgitt som jeg var fulgte jeg etter mannen med handlevogna og når han forlot vogna for å finne en vare, i en ubevoktet stund, så jeg muligheten og grabbet til meg to pakker biffkjøtt fra vogna hans. Lumpent gjort ja…men er jo egentlig ikke tyveri siden han ikke hadde betalt for varene ennå?

Anonymkode: 6352b...10b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Helikopter skrev (8 minutter siden):

På bruktbutikken kan det gi mening, siden det kun finnes én av hver ting.

På matbutikken var du kanskje utsatt for prank eller utdrikningslag?

Joa, men utrolig frekt. Når noen har lagt det i kurven så betyr det jo at den personen har tenkt å kjøpe det.

Kanskje det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt feil noen ganger, på matbutikk. 

Oppdager plutselig at jeg triller rundt på feil vogn. Prøver å se meg rundt. Men ser jeg ikke hvem den er sin (kan innimellom ha gått noen minutter, og jeg har lagt flere varer oppi). Så plukker jeg ut det som er mitt, og går på jakt etter min egen handlevogn. Og håper den andre personen finner sin igjen. 

Anonymkode: 01451...7e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skammer meg litt.
Jeg stjal fra en handlevogn en gang. Var en som grådig forsynte seg med alt biffkjøttet som lå i disken for nesten utgåtte varer til 40% rabatt. Oppgitt som jeg var fulgte jeg etter mannen med handlevogna og når han forlot vogna for å finne en vare, i en ubevoktet stund, så jeg muligheten og grabbet til meg to pakker biffkjøtt fra vogna hans. Lumpent gjort ja…men er jo egentlig ikke tyveri siden han ikke hadde betalt for varene ennå?

Klart det er tyveri når du tar fra andres handlevogn. Førstemann til mølla (biffkjøttet) - du var for sent ute. Bra du skammer deg litt.

Anonymkode: 84dd5...949

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje det er for å være jævlig?
Kanskje det er en greie de har - at de lager en utfordring for seg selv eller har blitt utfordret av noen andre.
"Lag en 3-retters middag av matvarer en totalt ukjent har valgt ut"

Anonymkode: ec2ad...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt feil handlevogn noen ganger, og tatt litt tid før jeg har oppdaget det også . Så kan være flere svimer som meg 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje det var en av disse YouTube prankerne? 

Anonymkode: df381...49f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør ofte dette, om jeg ser at noen annen har akkurat det jeg skal ha. En sparer en god del tid på det.

Anonymkode: cbda2...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Klart det er tyveri når du tar fra andres handlevogn. Førstemann til mølla (biffkjøttet) - du var for sent ute. Bra du skammer deg litt.

Anonymkode: 84dd5...949

Ikke etter loven.

Anonymkode: 8b932...cf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg skammer meg litt.

Han var grådig og du var frekk 🫣 skjønner godt at du skammer deg. 

Anonymkode: 0e2a7...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg skammer meg litt.

Frekt, men innafor! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...