AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden Bli veldig opptatt med noe, så du genuint ikke har tid til å omgåes henne. Få en baby? Ta et kveldsstudie/etterutdanning? Anonymkode: f182f...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden Det vanligste er jo bare å fase ut. Som regel er det jo ikke en stor grunn til at man ikke ønsker å ta vare på venner lenger, og da er det like greit å fase ut. Så er det mulighet for å evt ta opp kontakten senere om det skulle passe seg slik. Anonymkode: 0a81e...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden En "mellomting" må vel være å si at det ikke passer / ikke tid etc. når hun spør om å møtes, etter hvert vil hun kanskje forstå hintet. Generelt er jeg egentlig ikke tilhenger av "utfasing" på den måten, men når det gjelder folk som alltid lager drama, baksnakker andre, rakker ned på ens preferanser osv. og generelt er frekke, så tenker jeg at det er litt ris til egen bak og at man har lagt opp til det selv. Anonymkode: 92403...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden exictence skrev (2 timer siden): Enig. Du bare slutter med å ta initiativ til noe. Og du kan si nei takk, og si at du ikke føler for å gjøre ....gå på..... Til slutt gir hun seg vel, skjønner hintet t du ikke vil ha så mye kontakt. Det er flere som foreslår dette (litt tilfeldig at jeg siterer deg), men er det ikke nettopp dette som er å ghoste? Jeg ble ghostet av det jeg trodde var min beste venninne, og det var veldig vondt. Det gikk på denne måten. Hun svarte tregt på meldinger, tok ikke telefonen, ventet med å ringe tilbake , og svarte ikke når jeg spurte om det var noe i veien / om jeg hadde gjort noe galt. Om ts ikke vil ghoste, må hun vel gjøre det ler smooth Samtidig: forslaget litt tidligere om å henge bjelle på kua for så å bytte samtaleemne syns jeg var veldig bra. Anonymkode: e0fb5...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): En "mellomting" må vel være å si at det ikke passer / ikke tid etc. når hun spør om å møtes, etter hvert vil hun kanskje forstå hintet. Generelt er jeg egentlig ikke tilhenger av "utfasing" på den måten, men når det gjelder folk som alltid lager drama, baksnakker andre, rakker ned på ens preferanser osv. og generelt er frekke, så tenker jeg at det er litt ris til egen bak og at man har lagt opp til det selv. Anonymkode: 92403...14e Det er jo mer eller mindre ghosting da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er flere som foreslår dette (litt tilfeldig at jeg siterer deg), men er det ikke nettopp dette som er å ghoste? Jeg ble ghostet av det jeg trodde var min beste venninne, og det var veldig vondt. Det gikk på denne måten. Hun svarte tregt på meldinger, tok ikke telefonen, ventet med å ringe tilbake , og svarte ikke når jeg spurte om det var noe i veien / om jeg hadde gjort noe galt. Om ts ikke vil ghoste, må hun vel gjøre det ler smooth Anonymkode: e0fb5...4e9 Jeg ser ikke på det som å ghoste. Ghoste er vel å ikke svare i det hele tatt; å overse/ikke se. Jeg synes man skal svare høflig, og mange ganger passer det ikke i livet at man vil fortsette med noe. Dette tenker jeg at en venninne skjønner, og tar ikke fortsatt flere initiativ, kontakt om forslag dersom motparten svarer høflig og greit. Om en av mine venninner ikke vil ha så mye kontakt med meg av ulike grunner, så skjønner jeg jo det av de svarene. Hun behøver jo ikke være avvisende og uhøflig av den grunn. Synes godt man kan være venninner selv om man ikke har så ofte kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå