Gå til innhold

Er jeg for røff mot huden i hudpleie rutinen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Roci skrev (25 minutter siden):

Glad for å høre at du føler at du får god informasjon🥰 Når det gjelder de to fuktserumene er det gode ingredienser i begge to, selv om de er ganske ulike i sammensetningen. Så lenge du tåler dem og de funker for deg, bruk det du liker best :) Rismasken skal du også bare fortsette med hvis du liker den. Den inneholder faktisk en del niacinamide, så da tyder jo alt på at du tåler dette virkestoffet. Jeg vil likevel foreslå at du venter noen uker for å se hvordan de nye produktene fungerer for deg, før du eventuelt introduserer et niacinamideserum i rutinen din. 

Et par  solkremer du kan vurdere, som jeg tror du ikke vil bli så blank av, er Isntree Hyaluronic Acid Watery Sun Gel eller Haru Haru Wonder Black Rice Pure Mineral Relief Daily Sunscreen. Sistnevnte er spesielt beregnet på sensitiv hud, men den fra Isntree burde også fungere.

Hold meg gjerne oppdatert om hvordan det går, du kan sende meg DM eller oppdatere i tråden :) 

TS her

Tusen takk! 🥰 Da skal jeg få bestilt produktene og prøve de ut! Så skal jeg oppdatere deg når jeg har prøvd de ut en stund ja😍

Anonymkode: 3c2ac...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS her

Tusen takk! 🥰 Da skal jeg få bestilt produktene og prøve de ut! Så skal jeg oppdatere deg når jeg har prøvd de ut en stund ja😍

Bare hyggelig å kunne være til hjelp 🥰 Jeg håper produktene vil passe til huden din slik at den roer seg, blir mindre sensitiv og får bedre fuktbalanse. Om det skulle oppstå noe underveis, er det bare å si fra. Lykke til🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Bare hyggelig å kunne være til hjelp 🥰 Jeg håper produktene vil passe til huden din slik at den roer seg, blir mindre sensitiv og får bedre fuktbalanse. Om det skulle oppstå noe underveis, er det bare å si fra. Lykke til🥰

TS her

Tusen takk! Ja vi krysser fingrene for at dette kan være en bra kombo til huden min🥰 Gleder meg til å prøve de utHolder deg oppdatert, og takk, ja jeg gir en lyd om det skulle være noe underveis 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...