AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg må bare spørre her for å få et klart svar. Når man renser huden og tar på hudprodukter og sånt, skal man dra og gni minst mulig i huden? Jeg har ocd og når jeg renser huden og tar på kremer og sånt så er jeg kanskje litt vel røff og gnir for mye. Jeg er bare i 28 år og jeg føler at huden min allerede begynner å se mye eldre ut. Huden er ikke like stram som før. Jeg føler at det er for tidlig at det egentlig skal skje. Blir huden slapp og mer rynkete av å dra i den/ massere produktet for hardt osv? Jeg har kombinert hudtype som heller mot fet og er fuktfattig. håper noen her har litt greie på hudpleie og kan gi noen råd. Det er vel en grunn til at det ofte står på produkter at man skal massere forsiktig inn i huden. Men hvorfor? Det står aldri hvorfor 😅 Min hudpleie rutine: steg 1. oljerens steg 2. vanlig rens steg 3. fukt serum steg 4. dagkrem (bruker dagkrem dag og natt. Brukte nattkrem før). og så innimellom bruker jeg skrubb prøver å bli flinkere til å bruke solkrem. Men ikke på vinterstid. Vet at man egentlig skal det Anonymkode: 3c2ac...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå