AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Særboere vært sammen i snart 4 år. Levd ganske sexløst, han hadde lyst i starten men nå er det kun unnskyldinger og at han i tillegg driver med rare hobbyer blant annet buddhistiske ting hvor han sier han avstår fra sex og onani. Ikke monk men noe lignende. Og på let etter brus i boden hans fant jeg sexkalender 2024 med dildo og plugg. Og jeg føler ikke godt om dette. Tok bilde av kalenderen men vet ikke hva jeg skal gjøre men må da være lov å ta opp dette med han eller er det snok? Han vet ikke at jeg noen sinne har vært inne i boden hans. Anonymkode: 1815b...dee 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Selvfølgelig kan du spørre. Hva er vitsen med en partner hvis dere ikke har verken tillit eller åpenhet i forholdet? Anonymkode: 5d1d2...698 7 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Han har noen lyster han ønsker å skjule for deg muligens, er jo ikke så mange kvinner som aksepterer at deres menn liker anallek… Anonymkode: e803a...e67
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har noen lyster han ønsker å skjule for deg muligens, er jo ikke så mange kvinner som aksepterer at deres menn liker anallek… Anonymkode: e803a...e67 Haha, glad jeg ikke tennes av analleik, og slipper å mase på kona om det Anonymkode: 4ee70...e88 2
rummyking Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Du finner det nå aldri ut om du ikke spør. Er ikke sikker du kommer til å like svaret, men det er en annen sak. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar 1.var du i rett bod? 2. hvorfor var du i boden? Hvorfor plutselig skulle hente brus der? Anonymkode: 82dba...c17
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tok bilde av kalenderen men vet ikke hva jeg skal gjøre men må da være lov å ta opp dette med han eller er det snok? Han vet ikke at jeg noen sinne har vært inne i boden hans. Anonymkode: 1815b...dee Print ut bildene i a4, også spør du HVA ER DETTE FOR NOE?!?! når du konfronterer han Spoiler 🙄 Anonymkode: 586a8...b07
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar Det er jo rart å ha en slik kalender hvis han ikke hverken onanerer eller utforsker sex med deg. Jeg hadde absolutt spurt han. Anonymkode: 3566f...351 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Print ut bildene i a4, også spør du HVA ER DETTE FOR NOE?!?! når du konfronterer han Skjul innhold 🙄 Anonymkode: 586a8...b07 Hun tok sikkert bilde for å sende til han og spørre.. Anonymkode: 3566f...351
Spiren Skrevet 16. januar #10 Skrevet 16. januar Kanskje han fikk den av en kompis som vil "kurere" han på kødd? Han åpnet kalenderen og slengte den i boden. Hadde vel vært mer suspekt om du fant den under puta 😅 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Og jeg føler ikke godt om dette. Tok bilde av kalenderen men vet ikke hva jeg skal gjøre men må da være lov å ta opp dette med han eller er det snok? Han vet ikke at jeg noen sinne har vært inne i boden hans. Anonymkode: 1815b...dee Du er en snok. Tar bilder til og med. Du føler ikke godt om oppførselen din? Anonymkode: b5214...ff8
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Skrevet 16. januar For det første, hvorfor letet du etter brus i en bod han ikke aner at du noen sinne har vært i? Hva skulle du si hvis du fant brus og tok den, og han oppdaga det? Så er vel spørsmålet, kalenderen var der, men var innholdet der? Det sier du jo ingenting om.. Men, som særboere tenker jeg at du faktisk ikke har så mye med å gjøre. Han lever sitt liv når du ikke er der, det er noe av ulempen med å være særboer. Dere har valgt delvis separate liv, og da må han få lov til å ha sin del av det separate livet i fred. Anonymkode: 106fe...94f 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Skrevet 16. januar Altså, dette hadde jeg ikke latt fare forbi. Dere er samboere og han vil ikke ha sex, men har en dildo kalender i boden? Anonymkode: 8f213...69f 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Skrevet 16. januar Hvorfor gidder du? Siden dere er særboere er jo et brudd ganske enkelt rent praktisk. Et forhold uten sex og intimitet er bare et vennskap. Han har jo åpenbart noen seksuelle lyster som ikke involverer deg. Du kan jo prøve å konfrontere han for å se hva responsen er.. Anonymkode: 631e9...f4b 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar Mannen er nok homofil og ikke kommet ut av skapet ennå. Uansett så er ikke mannen interessert lenger Anonymkode: 7bbcb...0bb 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar Det var jo snok etter brus, men det er jo innafor spør du meg, og noe du absolutt bør fortelle ham sammen med hva annet du fant, og hvor dere står og hva som er veien videre. Det er selvfølgelig helt ok å spørre sin egen kjæreste om sex og sexleketøy, hvorfor og på hvilken måte er dere kjærester? Høres ut som venner. Ønsker du å fortsette med ham? Hvorfor det? (Du behøver ikke svare oss her, men snakke med ham om det). Anonymkode: f6995...05f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Selvfølgelig kan du spørre. Hva er vitsen med en partner hvis dere ikke har verken tillit eller åpenhet i forholdet? Anonymkode: 5d1d2...698 Følger du ikke med? De fleste i 2025 mener at 98% av den andres liv er privat, Anonymkode: 79637...687 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var jo snok etter brus, men det er jo innafor spør du meg, og noe du absolutt bør fortelle ham sammen med hva annet du fant, og hvor dere står og hva som er veien videre. Det er selvfølgelig helt ok å spørre sin egen kjæreste om sex og sexleketøy, hvorfor og på hvilken måte er dere kjærester? Høres ut som venner. Ønsker du å fortsette med ham? Hvorfor det? (Du behøver ikke svare oss her, men snakke med ham om det). Anonymkode: f6995...05f Sexlivet er en privatsak (vil de fleste mene). Jada, det er selvsagt latterlig, men slik er det blitt. Anonymkode: 79637...687
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.51): Altså, dette hadde jeg ikke latt fare forbi. Dere er samboere og han vil ikke ha sex, men har en dildo kalender i boden? Anonymkode: 8f213...69f Ts skriver at de er særboere, ikke samboere. Er derfor det er hans bod, ikke deres bod. Anonymkode: a2193...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar Stakkars, han har sikkert en fetisj han er flau over. Ville ikke sagt noe, med mindre jeg hadde lyst og var villig til å utforske den med ham. Anonymkode: 460f3...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå