AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Var først på legekontoret hvor jeg bor, som sendte meg til et annet sykehus for røntgen som sendte meg til et annet sykehus på akutten hvor jeg ble gipset. Dette var før jul. Nå begynner gipset å gå istykker og biter har løsnet og det er ubehagelig å gå med, hvem skal jeg kontakte? Ringer jeg rett til akutten? Anonymkode: 5a52f...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ville ringt legevakten og hørt med de Anonymkode: 18267...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Dette kan du kontakte fastlegen din om i morgen. Hen kan hjelpe deg videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville ringt legevakten og hørt med de Anonymkode: 18267...645 Ok, takk Anonymkode: 5a52f...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Kalevala skrev (16 minutter siden): Dette kan du kontakte fastlegen din om i morgen. Hen kan hjelpe deg videre. Fikk beskjed om å kontakte sykehuset imorgen, så da får jeg gjøre det. Takk for svar iallefall. Anonymkode: 5a52f...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå