Ninaen Skrevet 17. januar #21 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er kognitiv terapi psykologen min jobber med. Jeg blir litt forvirret av det du skriver i siste avsnitt. Mener du at jeg skal slutte å bruke teknikkene og starte å gjøre det motsatte? Da gir jeg jo opp å bli frisk. Det er ikke det jeg vil. Jeg vil bli frisk sånn at jeg kan leve et normalt liv. Jeg har nesten ikke noe liv for jeg skaper så mye fysiske symptomer. Det er veldig slitsomt å ha det sånn. Jeg må jobbe hardere med teknikkene for å bli frisk. Anonymkode: 73be8...cb2 Det kan høres ut som du trenger noen andre til å hjelpe deg, om det er med kognitive teknikker eller annen tilnærming, eller en kombo. Behandlingsrelasjonrn utgjør over 50%. Ofte er bare det å få nytt fokus og andre innfallsvinkler til stor hjelp. Du må forstå hva du gjør og hvorfor. Har du vært hos psykomotorisk fysioterapeut? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å starte der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, det er kognitiv terapi psykologen min jobber med. Jeg blir litt forvirret av det du skriver i siste avsnitt. Mener du at jeg skal slutte å bruke teknikkene og starte å gjøre det motsatte? Da gir jeg jo opp å bli frisk. Det er ikke det jeg vil. Jeg vil bli frisk sånn at jeg kan leve et normalt liv. Jeg har nesten ikke noe liv for jeg skaper så mye fysiske symptomer. Det er veldig slitsomt å ha det sånn. Jeg må jobbe hardere med teknikkene for å bli frisk. Anonymkode: 73be8...cb2 Du tar ikke til deg det noen skriver..det virker nesten som du har tatt en martyr-rolle. I stede for å endre på det du driver med vil du heller gå i den suppa du er nå og synes synd på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar BobbySocks skrev (1 time siden): Du tar ikke til deg det noen skriver..det virker nesten som du har tatt en martyr-rolle. I stede for å endre på det du driver med vil du heller gå i den suppa du er nå og synes synd på deg selv. Skjerp deg. Anonymkode: 75d41...c84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå