AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en Matsui MDW60WI9N oppvaskmaskin som plutselig har begynt å streike. Når jeg setter den på går det maks 2 minutter før den begynner å pipe og stopper opp, og symbolet for glassprogrammet blinker. Har noen peiling på hvorfor? Anonymkode: 000e0...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en Matsui MDW60WI9N oppvaskmaskin som plutselig har begynt å streike. Når jeg setter den på går det maks 2 minutter før den begynner å pipe og stopper opp, og symbolet for glassprogrammet blinker. Har noen peiling på hvorfor? Anonymkode: 000e0...87f Uansett hvilket program jeg setter på,så skjer dette. Ts Anonymkode: 000e0...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Den symboliserer vannlekkasje. Tipper filteret er tett. Har du sjekket i bunnen om det er mye vann der og om filteret er tett? Anonymkode: 465d8...4a2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Sannsynligvis en lekkasje et sted. Bilde fra bruksanvisningen. Anonymkode: 37410...8e2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den symboliserer vannlekkasje. Tipper filteret er tett. Har du sjekket i bunnen om det er mye vann der og om filteret er tett? Anonymkode: 465d8...4a2 Er du sikker? Jeg er bortreist og har leid ut leiligheten så det var min leieboer som ringte og fortalte meg dette. Jeg brukte maskinen forrige helg og da fungerte den tipp topp, og det er heller ikke lenge siden jeg renset maskinen og filteret. ts Anonymkode: 000e0...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Den symboliserer vannlekkasje. Tipper filteret er tett. Har du sjekket i bunnen om det er mye vann der og om filteret er tett? Anonymkode: 465d8...4a2 Nå har min leieboer renset filteret, det er ikke vann i maskinen og den fungerer fremdeles ikke🤨 Ts Anonymkode: 000e0...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå