Gå til innhold

Shemale og sex med Shemale?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men en shemale er trans, ikke tvekjønnet eller intersex. Å fremstille seg som det er jo nærmest løgn. 

Anonymkode: e09b2...4e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meowmere skrev (På 16.1.2025 den 17.15):

Kjenner et par transkvinner, og de ville aldri kalt seg selv "shemale". Det anser de som et negativt ladet uttrykk.

Det er fordi de har fjernet penis og fått vagina.shemale har penis.

Anonymkode: db33f...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Transkvinne er en person som er født med mannlig kjønnsorgan, som identifiserer seg som kvinne. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.53):

Hei dere. Hvordan har dere ville reagert hvis dere datet ei Shemale og eller oppdaget det under daten. Hvordan ville dere reagert om dere møtte ei Shemale?

Hva med å ha sex med henne.

Spør siden dette er utfordrende.

Shemale 28

Anonymkode: 1916e...8ac

Jeg ville sterkt satt pris på å få vite om det før vi drar på en date. Det er en litt stor ting ved en person og da føler jeg det er ryddig å informere om at slik og slik er tingene.
Dette gjelder for øvrig andre "store egenskaper" ved en person ... ting man må ta høyde for / være villig til å akseptere. Eksempler: funksjonshemninger, store "åpenbare" diagnoser, mangler en kroppsdel, alvorlige sykdommer osv. Rett og slett ting som lir veldig synlig og åpenbart med en gang man treffer personen.

Det er ingen diskvaliikasjon fra min side noen av disse tingene, så lenge de blir opplyst om på forhånd. Jeg ønsker å vite "hva jeg begir meg inn på", i hvert fall på store punktene. Om noen forteller om slike ting om seg selv tar jeg det heller som en tillitserklæring enn noe annet.
I motsatt fall blir det fort følelsen av å bli litt lurt. "Dette er en åpenbar ting... det er ikke mulig å skjule, så hvorfor prøve? Skal starten på et eventuelt forhold bygges skjulte kort på hånda? Hvis en sååå stor ting ikke blir nevnt ... hvor mange mindre ting blir også skjult?

I bunn og grunn er det mindre viktig hva som blir "forsøkt" skjult ... men at noe blir "forsøkt skjult".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du ekspert på området? Det er fortsatt en mann uansett hva man fjerner eller legger til. 

Anonymkode: 8be31...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (1 time siden):

Nei. Transkvinne er en person som er født med mannlig kjønnsorgan, som identifiserer seg som kvinne. 

Men som er mann. 

Anonymkode: 8be31...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 18.09):

Men en shemale er trans, ikke tvekjønnet eller intersex. Å fremstille seg som det er jo nærmest løgn. 

Anonymkode: e09b2...4e5

Ts

Som jeg har skrevet, det er et ord brukt mellom venninner og meg. Vet jeg er tvekjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (På 18.1.2025 den 23.21):

Jeg ville sterkt satt pris på å få vite om det før vi drar på en date. Det er en litt stor ting ved en person og da føler jeg det er ryddig å informere om at slik og slik er tingene.
Dette gjelder for øvrig andre "store egenskaper" ved en person ... ting man må ta høyde for / være villig til å akseptere. Eksempler: funksjonshemninger, store "åpenbare" diagnoser, mangler en kroppsdel, alvorlige sykdommer osv. Rett og slett ting som lir veldig synlig og åpenbart med en gang man treffer personen.

Det er ingen diskvaliikasjon fra min side noen av disse tingene, så lenge de blir opplyst om på forhånd. Jeg ønsker å vite "hva jeg begir meg inn på", i hvert fall på store punktene. Om noen forteller om slike ting om seg selv tar jeg det heller som en tillitserklæring enn noe annet.
I motsatt fall blir det fort følelsen av å bli litt lurt. "Dette er en åpenbar ting... det er ikke mulig å skjule, så hvorfor prøve? Skal starten på et eventuelt forhold bygges skjulte kort på hånda? Hvis en sååå stor ting ikke blir nevnt ... hvor mange mindre ting blir også skjult?

I bunn og grunn er det mindre viktig hva som blir "forsøkt" skjult ... men at noe blir "forsøkt skjult".

Ts

Fullstendig enig med deg, ikke noe av en så viktig ting som dette eller noe av det andre du benevner kan skules. Da vil alt være dødfødt før det har kommet så langt som starten på en relasjon eller noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...