AnonymBruker Skrevet 18. januar #121 Skrevet 18. januar Men en shemale er trans, ikke tvekjønnet eller intersex. Å fremstille seg som det er jo nærmest løgn. Anonymkode: e09b2...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #122 Skrevet 18. januar Meowmere skrev (På 16.1.2025 den 17.15): Kjenner et par transkvinner, og de ville aldri kalt seg selv "shemale". Det anser de som et negativt ladet uttrykk. Det er fordi de har fjernet penis og fått vagina.shemale har penis. Anonymkode: db33f...f8f 1
Meowmere Skrevet 18. januar #123 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er fordi de har fjernet penis og fått vagina.shemale har penis. Anonymkode: db33f...f8f Nei. Transkvinne er en person som er født med mannlig kjønnsorgan, som identifiserer seg som kvinne. 1 2
Even Tuell Skrevet 18. januar #124 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.53): Hei dere. Hvordan har dere ville reagert hvis dere datet ei Shemale og eller oppdaget det under daten. Hvordan ville dere reagert om dere møtte ei Shemale? Hva med å ha sex med henne. Spør siden dette er utfordrende. Shemale 28 Anonymkode: 1916e...8ac Jeg ville sterkt satt pris på å få vite om det før vi drar på en date. Det er en litt stor ting ved en person og da føler jeg det er ryddig å informere om at slik og slik er tingene. Dette gjelder for øvrig andre "store egenskaper" ved en person ... ting man må ta høyde for / være villig til å akseptere. Eksempler: funksjonshemninger, store "åpenbare" diagnoser, mangler en kroppsdel, alvorlige sykdommer osv. Rett og slett ting som lir veldig synlig og åpenbart med en gang man treffer personen. Det er ingen diskvaliikasjon fra min side noen av disse tingene, så lenge de blir opplyst om på forhånd. Jeg ønsker å vite "hva jeg begir meg inn på", i hvert fall på store punktene. Om noen forteller om slike ting om seg selv tar jeg det heller som en tillitserklæring enn noe annet. I motsatt fall blir det fort følelsen av å bli litt lurt. "Dette er en åpenbar ting... det er ikke mulig å skjule, så hvorfor prøve? Skal starten på et eventuelt forhold bygges skjulte kort på hånda? Hvis en sååå stor ting ikke blir nevnt ... hvor mange mindre ting blir også skjult? I bunn og grunn er det mindre viktig hva som blir "forsøkt" skjult ... men at noe blir "forsøkt skjult".
AnonymBruker Skrevet 18. januar #125 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fordi de har fjernet penis og fått vagina.shemale har penis. Anonymkode: db33f...f8f Hva gjør du ekspert på området? Det er fortsatt en mann uansett hva man fjerner eller legger til. Anonymkode: 8be31...593 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #126 Skrevet 18. januar Meowmere skrev (1 time siden): Nei. Transkvinne er en person som er født med mannlig kjønnsorgan, som identifiserer seg som kvinne. Men som er mann. Anonymkode: 8be31...593 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #127 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 18.09): Men en shemale er trans, ikke tvekjønnet eller intersex. Å fremstille seg som det er jo nærmest løgn. Anonymkode: e09b2...4e5 Ts Som jeg har skrevet, det er et ord brukt mellom venninner og meg. Vet jeg er tvekjønnet. Anonymkode: 1916e...8ac
AnonymBruker Skrevet 19. januar #128 Skrevet 19. januar Even Tuell skrev (På 18.1.2025 den 23.21): Jeg ville sterkt satt pris på å få vite om det før vi drar på en date. Det er en litt stor ting ved en person og da føler jeg det er ryddig å informere om at slik og slik er tingene. Dette gjelder for øvrig andre "store egenskaper" ved en person ... ting man må ta høyde for / være villig til å akseptere. Eksempler: funksjonshemninger, store "åpenbare" diagnoser, mangler en kroppsdel, alvorlige sykdommer osv. Rett og slett ting som lir veldig synlig og åpenbart med en gang man treffer personen. Det er ingen diskvaliikasjon fra min side noen av disse tingene, så lenge de blir opplyst om på forhånd. Jeg ønsker å vite "hva jeg begir meg inn på", i hvert fall på store punktene. Om noen forteller om slike ting om seg selv tar jeg det heller som en tillitserklæring enn noe annet. I motsatt fall blir det fort følelsen av å bli litt lurt. "Dette er en åpenbar ting... det er ikke mulig å skjule, så hvorfor prøve? Skal starten på et eventuelt forhold bygges skjulte kort på hånda? Hvis en sååå stor ting ikke blir nevnt ... hvor mange mindre ting blir også skjult? I bunn og grunn er det mindre viktig hva som blir "forsøkt" skjult ... men at noe blir "forsøkt skjult". Ts Fullstendig enig med deg, ikke noe av en så viktig ting som dette eller noe av det andre du benevner kan skules. Da vil alt være dødfødt før det har kommet så langt som starten på en relasjon eller noe som helst annet. Anonymkode: 1916e...8ac
AnonymBruker Skrevet 24. januar #129 Skrevet 24. januar Jeg er transe uten operasjoner, har ikke bryster, bare silikoninnlegg. Jeg kan tenke meg sex med femi transe om jeg er kledd om som dame. Er nok litt bifil og drømmer ofte om sex med en mann også. Anonymkode: 88a43...9dc
AnonymBruker Skrevet 24. januar #130 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er transe uten operasjoner, har ikke bryster, bare silikoninnlegg. Jeg kan tenke meg sex med femi transe om jeg er kledd om som dame. Er nok litt bifil og drømmer ofte om sex med en mann også. Anonymkode: 88a43...9dc Bifil, så du har sex med både kvinner og menn? Anonymkode: fab5d...daa 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #131 Skrevet 24. januar Kan du tisse med penisen din? Eller tisser du fra vulvaområdet? Hvilken oppfølging fikk du som barn/ung? Hvordan var gym/svømmetimer for deg? Spør fordi jeg selv er mor til et intersex barn (men som ikke er like dobbeltutviklet, det er det et tydelig kjønn og et utydelig. Sjeldent man får møtt voksne som er åpne om det, og det hadde vært så fint å vite litt om fremtiden til ungen min, om du skjønner) Anonymkode: 12393...54c 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #132 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er transe uten operasjoner, har ikke bryster, bare silikoninnlegg. Jeg kan tenke meg sex med femi transe om jeg er kledd om som dame. Er nok litt bifil og drømmer ofte om sex med en mann også. Anonymkode: 88a43...9dc Ts Kult det og open minded er bra det😃 Er endel menn som nok er i din situasjon 😉 Anonymkode: 1916e...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #133 Skrevet 24. januar Alt annet enn kvinne(r) er komplett dealbreaker for meg (heterofil mann). Anonymkode: 60a2e...2dc
AnonymBruker Skrevet 24. januar #134 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du tisse med penisen din? Eller tisser du fra vulvaområdet? Hvilken oppfølging fikk du som barn/ung? Hvordan var gym/svømmetimer for deg? Spør fordi jeg selv er mor til et intersex barn (men som ikke er like dobbeltutviklet, det er det et tydelig kjønn og et utydelig. Sjeldent man får møtt voksne som er åpne om det, og det hadde vært så fint å vite litt om fremtiden til ungen min, om du skjønner) Anonymkode: 12393...54c Ts Nei, penisen kan ikke tisses med, kommer bare litt ut under orgasme. Tisser fra vulva området som er mest utviklet, men begge er visuelt tilnærmet fult utviklet, men vulva er der testiklene skulle vært, fordi jeg har ikke pung, men testikler som er underutviklet. Ble fulgt opp av helsevesenet, men foreldrene mine nektet å la meg operere som barn, noe jeg er glad for i dag🙏 Gymtimene og svømming var i starten en utfordring. Jeg stilte i gymtøy de dagene jeg hadde gym og hadde ikke svømming i starten. Fikk slippe av lærerne som viste om min tilstand. Etter som jeg ble litt eldre, fikk jeg venninner og fortalte alt, da både skiftet jeg og hadde svømming uten sjenanse. De var veldig snille og viste hensyn. Ja jeg er jente i kropp og føler meg som og ser ut som jente/kvinne. Selvfølgelig var det med jentene jeg skiftet til gym og svømming. Skjønner, ikke så lett dette. Hvor gammelt er barnet ditt. Her hun mest utviklet mot gutt eller jente og er hun av utseende, gutt eller jente trekk? Jeg vil råde deg til å lytte til råd fra lege og kanskje vente med operasjon, hvis det er en tanke? Ellers råd, snakk med barnet ditt, vær åpen, ikke prøv å snakk det vekk. Snakk med lærerne og ha et åpent sinn. Prøv å skape trygghet for hen, slik at hen kan selv bli trygg i seg selv, etter hvert som barnet blir eldre. Føler så med dere❤️ Anonymkode: 1916e...8ac 2 1
Nordblomst Skrevet 24. januar #135 Skrevet 24. januar (endret) . Endret 24. januar av Nordblomst Feil post
AnonymBruker Skrevet 24. januar #136 Skrevet 24. januar Takk! Barnet mitt er bare 2 ½ uke, så alt er veldig ferskt for oss. Hun ligner defintivt mest på en jente, men med en liten penis også. Legene sier hun har livmor og eggstokker, og mangler testikler helt, så hun regnes som jente. Vet ikke om hun må ha hormoner i puberteten, men det tar man vel som det kommer? Siden hun enda er så liten, vil jeg si hun bare ligner en baby, og ikke har noen trekk til hverken det ene eller det annet kjønn😅 Godt å høre at det har gått fint for deg. Håper av hele hjertet mitt at min lille skatt også får gode venninner/venner som støttee og er der uansett hvordan hun er og føler seg. Tusen takk for at du svarte❤️ Anonymkode: 12393...54c 3
Druid Skrevet 24. januar #137 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 15.56): Det heter ikke shemale, det heter transkvinne. Og du er ikke "shemale", du er en mann som lager runketråd. Anonymkode: 1e93b...b34 Shemale er vel strengt tatt en mann som fremstår som kvinne på alle områder utenom at han har penis. Målet er ikke å kjønnsbytte, men å utnytte sin utseende som feminim. Transkvinne ligger på et annet nivå. 1
reff49 Skrevet 8. oktober #138 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.56): Det heter ikke shemale, det heter transkvinne. Og du er ikke "shemale", du er en mann som lager runketråd. Anonymkode: 1e93b...b34 MÅ KOMENTERE DETTE. OM DU ER MANN SOM ONANERER OG LAGER RUNKE TRÅD ELLER JEG FÅR LOV Å DELE EN GREIE... Den det gjelder enten det er she male/transvisit/ ladyboy eller transkvinne eller transe mann. Jeg som skriver dette er en som dater en slik nå. Jeg opplevde dette å ikke vite hva jeg datet en gang i starten av 30 årene. Jeg gikk forbi en slik sted i oslo, var rett innenfor for å urinere. Det inne var det en som sa kan du hjelpe meg hjem jeg er dorlig har drukket for mye.. ja ja sa jeg.. jeg spurte om jeg skulle bli med.. senere gikk jeg spurte om jeg skulle bli over natten, ja sa det som jeg trodde var en dame. Jeg sovnet, noen timer senere våknet jeg av at jeg merket en som onanerer ved siden av meg, og det er en samme hva jeg likte det no.. og vi koste oss, dette var minst like ok som en dame.. i dag liker jeg å sjekke opp slike å ha det kjempegøy å erotisk til de grader.. 1
reff49 Skrevet 8. oktober #139 Skrevet 8. oktober reff49 skrev (14 minutter siden): Sitere:anonym 1 e93b...b34 reff49 skrev (14 minutter siden): MÅ KOMENTERE DETTE. OM DU ER MANN SOM ONANERER OG LAGER RUNKE TRÅD ELLER JEG FÅR LOV Å DELE EN GREIE... Den det gjelder enten det er she male/transvisit/ ladyboy eller transkvinne eller transe mann. Jeg som skriver dette er en som dater en slik nå. Jeg opplevde dette å ikke vite hva jeg datet en gang i starten av 30 årene. Jeg gikk forbi en slik sted i oslo, var rett innenfor for å urinere. Det inne var det en som sa kan du hjelpe meg hjem jeg er dorlig har drukket for mye.. ja ja sa jeg.. jeg spurte om jeg skulle bli med.. senere gikk jeg spurte om jeg skulle bli over natten, ja sa det som jeg trodde var en dame. Jeg sovnet, noen timer senere våknet jeg av at jeg merket en som onanerer ved siden av meg, og det er en samme hva jeg likte det no.. og vi koste oss, dette var minst like ok som en dame.. i dag liker jeg å sjekke opp slike å ha det kjempegøy å erotisk til de grader..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #140 Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.53): Hei dere. Hvordan har dere ville reagert hvis dere datet ei Shemale og eller oppdaget det under daten. Hvordan ville dere reagert om dere møtte ei Shemale? Hva med å ha sex med henne. Spør siden dette er utfordrende. Shemale 28 Anonymkode: 1916e...8ac Hadde blitt overrasket 😯, om jeg ikke hadde funnet det ut før senga ville jeg hadde blitt med på moroa, er jo ikke hver dag man får sjansen på pupper å pikk i en å samme innpakning Anonymkode: 4f59a...d62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå