AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Hvor ofte er det greit å kontakte oppdretter når man venter på valp? Altså både før og etter fødsel. Vil ikke mase heller.. Anonymkode: 3ab2b...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Har ikke oppdretter kennelside der de legger ut oppdatering? Jeg fikk tilsendt oppdatering og bilder ca 1 gang pr uke da jeg ventet på valp. Anonymkode: 09ad3...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar skjønner ikke vitsen med FØR. Men etter at du har fått valpen er de som regel glad for at du stiller spm. om foring, oppdragelse etc. Anonymkode: 4e876...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Er du blitt garantert valp så lenge det kommer kjønnet du ønsker eller blir det avgjort hvem som får litt etter fødsel? Du kan si du selv gjerne ønsker oppdateringer fra oppdretter om det ikke er gjort hvertfall. Anonymkode: f905b...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Altså før er det jo ikke så mye å gjøre utenom å vente... Og de første 2-3 ukene etter fødsel så må jo oppdretter bli kjent med valpene og få se hvordan de blir, så da skjønner jeg jo at oppdretter ikke gir så mye kontakt. Fra de er 4 uker og eldre så hadde jeg nok tatt mer kontakt, dratt på besøk osv. Anonymkode: f0e06...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå