AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar De har så rare størrelser i forhold til andre merker. Vi har en vinterdress til barnet i str 92, 2-3 år. Skal nå kjøpe neste størrelse til neste vinter og i reima ville vi ha kjøpt str 98, 3-4 år. MEN, så blir jeg forvirret, for på Polarn o Pyret sin hjemmeside står det at str 98 er 2-3 år, mens str 104 er 3-4 år. Så skal jeg kjøpe str 98 eller 104 i polarn i Pyret sin når jeg vil gå en størrelse opp fra reima sin str 92? Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Opplever Polarn som mer normale i størrelsen. Reimas utedresser er STORE i størrelsen. Anonymkode: af800...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Opplever Polarn som mer normale i størrelsen. Reimas utedresser er STORE i størrelsen. Anonymkode: af800...15c Ja men her passer reima perfekt vinterstid, stor på våren når barnet fyller år, men perfekt vinter, så jeg trenger å vite hvilken av polarn sine størrelser som tilsvarer str 98 i reima. Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja men her passer reima perfekt vinterstid, stor på våren når barnet fyller år, men perfekt vinter, så jeg trenger å vite hvilken av polarn sine størrelser som tilsvarer str 98 i reima. Anonymkode: 772e4...69b Med andre ord så kan man følge høyden på barnet hos reima og velge tilsvarende størrelse og få 6 cm voksetillegg. Hvordan er polarn sitt system for valg av størrelse? Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Min sønn som er 108 cm høy nå, bruker nå str. 104 hos Reima - men 116/122 hos Polarn (lang i ryggen). Vi brukte 104/110 på PoP når vi brukte 98 hos Reima. Anonymkode: af800...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Min sønn som er 108 cm høy nå, bruker nå str. 104 hos Reima - men 116/122 hos Polarn (lang i ryggen). Vi brukte 104/110 på PoP når vi brukte 98 hos Reima. Anonymkode: af800...15c Takk, dette var til hjelp! Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Har alltid hatt samme str i pop som i reima. Har vinterdress fra reima i str 110 nå, og pop skalljakke og bukse i str 110 til våren. Anonymkode: dd6a7...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har alltid hatt samme str i pop som i reima. Har vinterdress fra reima i str 110 nå, og pop skalljakke og bukse i str 110 til våren. Anonymkode: dd6a7...759 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min sønn som er 108 cm høy nå, bruker nå str. 104 hos Reima - men 116/122 hos Polarn (lang i ryggen). Vi brukte 104/110 på PoP når vi brukte 98 hos Reima. Anonymkode: af800...15c Nå ble jeg skikkelig forvirra😅😅😅 Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Har mest erfaring med inneklær til baby foreløpig, men i bodyer har pop vært store i størrelse av det vi har. Min bruker str. 74 nå, men har flere bodyer fra pop i 68 som er like store som de i 74. Har en kjole derifra også som virker mer normal i størrelse igjen 🤷♀️ Anonymkode: 2c767...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 16.44): Har mest erfaring med inneklær til baby foreløpig, men i bodyer har pop vært store i størrelse av det vi har. Min bruker str. 74 nå, men har flere bodyer fra pop i 68 som er like store som de i 74. Har en kjole derifra også som virker mer normal i størrelse igjen 🤷♀️ Anonymkode: 2c767...0fc Tenker på yttertøy, vinterdressen. Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå