AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Har hatt lyst på briller i flere år, men nå når jeg begynner å trenge de så er jeg ikke så interessert lenger. Virker helt umulig å vite hva slags innfatning man skal velge. Har rundt ansikt. Det er lesebriller jeg behøver. Anonymkode: f54e0...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Store glass som er omvendt ansiktsform. Rund ansikt, store ovale/firkantede glass. Smal avlangt hode, runde glass. 60/70 tallets store innfatninger er på vei tilbake (ikke alle som er like fine etter min mening) Anonymkode: 7e69f...aba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaggyReggie Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Snakk med dei på brillebutikken, dei er flinke til å velge ut briller som passar ansiktet ditt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Viktigaste er at du finn ei brille som du likar og du kler. Husk du skal kanskje ha den i fleire år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Ikke velg briller som er in, du ser sannsynligvis dum ut. Velg briller som passer deg. Det kan optikeren hjelpe deg med. Anonymkode: 03919...489 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Folka i brillebutikker er veldig flinke! Bare vær tydelig på at du ønsker noe som komplimenterer ansiktet sitt. De brillene jeg får flest komplimenter for, er et par som er veldig sære og utover det vanlige. Fremmede har stoppet meg i butikken før og spurt hvor jeg har kjøpt de liksom, så det trenger ikke være galt å skille seg ut 🥰 Anonymkode: 727a5...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå