AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Jeg er gravid uke 16+0. I dag har jeg flere ganger kjent luftbobler som sprekker på venstre side av magen. Langt til venstre, litt under navlehøyde. Er det mulig at det er de første tegnene på liv jeg har kjent, eller er det for tidlig/på feil sted? Anonymkode: 99401...8b2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Kan vere. Kan også bare være luft. Første tegnene på liv hos meg var at det kjentes ut som en mus uten klør som løp i en ball inni magen min. Eventuelt en veldig uregelmessig leamus. Det kjentes absolutt ikke ut som luftbobler som sprakk. Anonymkode: b09ab...10e
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Helt umulig å si.. kan være tegn på bevegelse eller luft.. 50/50 Anonymkode: aed7f...2d9
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Jeg kjente også første bevegelser rundt uke 15, og det var som luftbobler. I uke 18 kunne samboer kjenne sparkene med hånden utenpå magen, så noen kjenner det tidligere enn andre. Har med morkakens plassering og om man er slank osv. Anonymkode: 0ced2...ec5
boblevann Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Kan godt hende, jeg kjente liv i uke 15/16 første gang Kjentes ut som en akvariefisk som svømte rundt og innimellom "dunket borti" veggen på en måte - i mangel på bedre beskrivelse 🤣
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Kjentes ut som luftbobler hos meg 😃 Anonymkode: 22700...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå