Gå til innhold

Å kjappe seg inn på betalings toalettet mens noen andre går ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er gnien på penga dessverre. Jeg spurte en gang nestemann om han vippset meg halvparten, han ble så forfjamset at døren lukket seg igjen før han fikk sneket seg inn. Dermed måtte også han betale. Har aldri opplevd at noen var så generøse med meg så hvorfor skal jeg være det til nestemann? 

Anonymkode: 972f1...7d4

Wow 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis folk står utenfor og jeg er på vei ut, så holder jeg døren opp for de. Det gjør stort sett andre også om jeg er utenfor.

Så lenge folk ikke er frekk på noen slags måte så ser jeg ikke hvorfor jeg skal la de måtte betale 10-20 kroner.

Jeg synes egentlig at toalett burde være gratis på kjøpesenter i hvert fall.

Anonymkode: 832b9...ca5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hold døra åpen for folk!! Har ikke et snev av dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 1ece2...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare ikke gjør det på sånne selvrensende doer som de har i parker osv 😆 Det lærte jeg på den harde måten i sommer i frognerparken. 

Anonymkode: b336e...d65

Hva skjedde?

Anonymkode: 3e9a2...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjør jeg absolutt hvis jeg rekker det, og holder døren oppe for neste også. Har sjeldent mynt på meg. Betalings-do er jo først og fremst for å hindre narkomane i å bruke det som sprøyterom og eventuelt ta overdose. 

Anonymkode: 948eb...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unnskyld, hastet og hadde ikke tid til annet... 

Anonymkode: d5537...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det ansett OK? Nå mener jeg ikke av de som tjener pengene, men av folket ellers. 

Se for deg at du sitter på en togstasjon og noen går ut døra på toalettet, kunne du ha skyndtet deg bort og gått inn uten å betale? Både de andre reisende som sitter der ser det og kan begynne å kjefte for at du sniker. Og ikke minst den personen som kom ut døra, han hadde jo mest sannsynlig betalt 20 eller 10 kroner for å gå på do og så kommer du der og sniker til deg det gratis. Hvis du var den betalende ville du blitt sur? 

Anonymkode: 69d91...234

Absolutt. Men, ikke om det er do kø. Jeg hadde stusset på de som mener jeg sniker når det ikke står noen andre  i kø.

Anonymkode: 4b754...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...