Gå til innhold

Og dere trodde "Call on me var klein" ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Call on me var en billig kopi av pute-klein aerobics scenen i "Perfect"

Og i motsetning til den moderne kopien, der skuespillerne var heller dvaske og slappe, var jo disse i knallform :D

Nyt med måte!  🤣

Anonymkode: c6381...c75

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du link til den moderne med slappfisker da? Finner den ikke jeg 

AnonymBruker
Skrevet

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Call on me var en billig kopi av pute-klein aerobics scenen i "Perfect"

Og i motsetning til den moderne kopien, der skuespillerne var heller dvaske og slappe, var jo disse i knallform :D

Nyt med måte!  🤣

Jamie Lee Curtis er RÅ 👏👏👏👏

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For de av oss som bryr seg om musikken mer enn musikkvideoen er jo originalen den soleklart beste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Jamie Lee Curtis er RÅ 👏👏👏👏

Jeg er fortsatt overbevist om at hun er en mann

Anonymkode: 1d6aa...6af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De er da ganske så slanke og veltrente de her å da 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Instruktøren va hot, Travolta var klein som alltid med de moovsa, alle var slanke på 80-tallet, men manglet rumper. Musikken er dårlig både i original og ny versjon. 

Anonymkode: e3b48...315

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva er grunnen til det? 

Skrevet

Jeg elsket dette! Nøt med et stort smil fra a til å. Hele greia bare gjorde det for meg! Musikken, moves’a, håret og pastellfargene😍

Skrevet

Jeg ble gravid bare av å se den filmen ass.

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet jo at badedrakt og helst to par med posete leggvarmere er super sexy! 

Anonymkode: 914f2...1c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mener på at hun var født tvekjønnet faktisk. Usikker på om det er hold i det eller ikke  har ikke akkurat undersøkt saken, men mener bestemt på at jeg las det et sted. 

Edit: googlet litt etter at jeg postet og som ved alle gode rykter finnes det ingen som bekrefter det, bare "noen som kjenner noen". Så kanskje det er bare en seiglivet rykte som nekter å dø. Uansett om hun er eller ikke er, så endrer det ikke min mening om henne: jeg syntes hun er rå :)

Endret av luxifine
Tilleggsinfo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Instruktøren va hot, Travolta var klein som alltid med de moovsa, alle var slanke 80-tallet, men manglet rumper. Musikken er dårlig både i original og ny versjon. 

Som naturlig er.

Det forskrudde er vår tids fiksering på at folk skal være sylslanke ellers, MEN ha giga-sprettrumpe.

Anonymkode: a2238...889

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
luxifine skrev (35 minutter siden):

Mener på at hun var født tvekjønnet faktisk. Usikker på om det er hold i det eller ikke  har ikke akkurat undersøkt saken, men mener bestemt på at jeg las det et sted. 

Edit: googlet litt etter at jeg postet og som ved alle gode rykter finnes det ingen som bekrefter det, bare "noen som kjenner noen". Så kanskje det er bare en seiglivet rykte som nekter å dø. Uansett om hun er eller ikke er, så endrer det ikke min mening om henne: jeg syntes hun er rå :)

Snopes mener det er et falskt rykte, ja😊

• Hjerte 1
Skrevet
Satansopp skrev (12 minutter siden):

Snopes mener det er et falskt rykte, ja😊

Ja jeg så også den, er de som sikker kilde å regne? Hadde ikke hørt om dem før. Ikke har jeg brukt mye tid på temaet heller, det har liksom alltid vært der og jeg har tenkt: "å sier du det? Åja, kult" og så ikke tenkt mer på det. Skjønner forøvrig godt at hun ikke gidder å kommentere det, jeg er heller ikke spesielt interessert i å snakke om min vagina heller, så hvorfor skulle hun? Tenkte faktisk mer på det da lady Gaga ble hetset for "å ha penis" for der var ryktene rett og slett rå og nådeløse.. Da syntes jeg rett og slett synd på henne.. å bli hetset for ditt kjønn av alle ting, det er sykt..

Skrevet

Snopes er grei, ja. Det er en uavhengig faktasjekk-side.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 21.38):

Instruktøren va hot, Travolta var klein som alltid med de moovsa, alle var slanke på 80-tallet, men manglet rumper. Musikken er dårlig både i original og ny versjon. 

Det som kanskje er den store forskjellen er at Curtis/Travolta har DE tighte bevegelsene, skjønner godt at aerobics var slitsomt på den tiden, mens "Call on me" mest bare er spriking og litt vrikking for å vise tits&ass. 

Men verden forandrer seg jo :P

• Liker 1
Skrevet
Doolittle skrev (På 16.1.2025 den 21.26):

For de av oss som bryr seg om musikken mer enn musikkvideoen er jo originalen den soleklart beste.

Alltid 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...