Gå til innhold

Listhaug poserer i mink

Bymus

Pels  

80 stemmer

1. 1. Er det ok at Listhaug poserer i minkpels?

• Ja
      46
    • Nei
      34
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Phoenix Heart skrev (På 20.1.2025 den 12.42):

Det er aldri greit å posere med lik .

Omtrent som å bli tatt bilde av med en biff? Eller skinnjakke? Saueskinn på terrassen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bymus skrev (På 16.1.2025 den 13.42):

Hvilket budskap ønsker hun å formidle  med å fremstå på denne måten ?
Der forsvant iallfall min Frp stemme.

Screenshot2025-01-16at13-33-10StreadvarermotatFrpspolitikkvilfretilSylvistoppforoljenringenFrtakktilbake.png.5f1bd15b81e72e22ea6c173ebac1f793.png

Som andre er inne på gjetter hun kanskje på at då av hennes (potensielle) velgere bryr seg særlig om pels, samtidig som hun vet at pels vil provosere "de riktige menneskene" og skape reaksjoner som gjør henne mer populær hos mange. 

Jeg tror Listhaugs tidligere suksess i stor grad lå i å si litt kontroversielle/provoserende ting som så fikk helt uproporsjonale og til dels hysteriske reaksjoner. Dermed fikk hennes meningsmotstandere og "hatere" henne til å fremstå mer rasjonell og saklig gjennom å selv fremstå usaklige og lite rasjonelle. 

Det slo i alle fall meg i tidligere debatter hvor mye bedre hun kom ut av slike kontroverser enn når hun deltok i rolige diskusjoner om kompliserte tema, der hun ofte fremstod ganske "lett". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i dag er pelsdyrhold forbudt i Norge

Med tanke på all elendighet denne næringen har påført dyr og miljø er det uhørt at vi skattebetalere har måttet betale 1.84 milliarder for avviklingen. Hittil.

Og vi vil i uoverskuelig fremtid fortsatt måtte betale for bekjempelse av rømte mink.

Endret av Bymus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (På 17.1.2025 den 20.37):

Betyr det noe? Hun støtter uansett pelsdyroppdrett med å posere med den kåpa, og villfanget mink for pels er tragisk også.

Pels av villfanget mink ville vært noe jeg roper hurra for.

Mink er svartelistet og er regnet å gjøre stor skade på rødlistede arter og artsmangfold i norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...