AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:23 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:23 Er det noen som får opp noe om ei dame på t tar kontakt igjen med meg? Jeg er skikkelig nedfor fordi jeg ikke har henne i livet lenger... 😔 Anonymkode: a60df...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:55 #2 Del Skrevet fredag kl 07:55 Hva med at du tar initativ med å ta kontakt? Det er lett å bare sitte å vente at andre skal gjøre noe først, som ta kontakt, men da kan det fort skje at ingen tar kontakt. En må tørre å ta initativ for kan hende hun tenker samme med deg, at du skal ta kontakt Anonymkode: 0cde9...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:03 #3 Del Skrevet fredag kl 10:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med at du tar initativ med å ta kontakt? Det er lett å bare sitte å vente at andre skal gjøre noe først, som ta kontakt, men da kan det fort skje at ingen tar kontakt. En må tørre å ta initativ for kan hende hun tenker samme med deg, at du skal ta kontakt Anonymkode: 0cde9...35b Jeg forstår, men jeg har tatt kontakt. Hun svarer ikke igjen. Anonymkode: a60df...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå