Gå til innhold

Til kvinner. Hender det at dere bruker sexy undertøy på jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 11.04):

Ja. Bruker sexy g-string. Eneste minuset er etter så mange timer på jobb hvor trusa har gnidd mellom rumpeballene så blir det brems i trusa. Og det er vel ikke sexy? 🙄

Anonymkode: 82aef...b01

Hvorfor lager du «brems»?

Anonymkode: fbc48...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Blonder synes jeg er sexy, men det ser jo ikke fint ut med klær over - blir jo bare klumpete. Går med helsvart, glatt undertøy. Noen gsnger noen nettingdetaler. Aldri hull eller dårlig passform. Kunne sikkert brukt det hvis vi plutselig skulle ut og tatt en svømmetur. Sexy nok for meg til hverdags 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har forekommet for å tease partner, vise hva han kommer hjem til. Også var jeg flinkere til å bruke pent matchende undertøy før. Er helst at kroppen ikke ser helt ut som før graviditeter, som gjør at undertøyet har blitt kjipere… 😕

Men sexy undertøy type lakk&lær og annet som både er noe ubehagelig en hel dag og kanskje synes gjennom klærne, det hadde ikke vært aktuelt. Bare sexy undertøy som føles komfortabelt og er diskret med klær utenpå.

Anonymkode: f078b...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 11.04):

Ja. Bruker sexy g-string. Eneste minuset er etter så mange timer på jobb hvor trusa har gnidd mellom rumpeballene så blir det brems i trusa. Og det er vel ikke sexy? 🙄

Anonymkode: 82aef...b01

Æsj. Bruker selv bare gstreng, men har aldri det problemet. Høres ut som du ikke er hygienisk nok

Anonymkode: 9921a...c33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, bruker ofte stringtruser fordi jeg ikke liker at trusekanten synes gjennom buksa. Tenker ikke over om jeg bruker de mer "hverdagslige" stringtrusene eller de som er mer sexy.

Anonymkode: 3553e...6a8

Bedre å vise litt trusekant en å vise ei bukse som går langt opp i rævsprekken grunnet g-streng.

Anonymkode: 15f86...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Bedre å vise litt trusekant en å vise ei bukse som går langt opp i rævsprekken grunnet g-streng.

Jeg bruker så å si aldri g-streng lengre, men med mindre man drar buksa langt opp i ræva så ser den ikke slik ut hverken med eller uten g-streng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
katties skrev (23 minutter siden):

Jeg bruker så å si aldri g-streng lengre, men med mindre man drar buksa langt opp i ræva så ser den ikke slik ut hverken med eller uten g-streng. 

Men likevel,- mange gjør det. Oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men likevel,- mange gjør det. Oppmerksomhet?

Nei, jeg syntes bare det var mer behagelig med mindre stoff under buksa, for ellers følte jeg bare at trusa hadde en tendens til å flytte på seg, folde seg, skli over på én side, meng g-strengen forble alltid på samme plass. Pluss at jeg følte det ga rumpa mer luft, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...