AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Altså bare til vanlig. Ikke for å få noe oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: ab708...55a
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Kommer an på hva du synes er sexy, men jeg synes undertøy er pent og liker å ha både matchende truse og bh og noe jeg selv synes sitter bra på og ser bra ut (selv om det kun er meg selv og kanskje min kjæreste som ser). Og det hender også at jeg bruker matchende strømpebelte. Bruker ellers normalt stay-ups i stedet for strømpebukse, men det går vel mer i kategorien praktisk heller enn sexy. Anonymkode: 5cea3...943 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Sexy undertøy er ubehagelig å ha på, så det bruker jeg ikke og ihvertfall ikke på jobb! Hva er vitsen med det liksom? Anonymkode: 61ece...971 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Ja det vil jeg si. Det er både behagelig og sexy. Har noe som selvsagt er mer over the top som brukes til anledninger 😉 Matcher alltid. Anonymkode: e60cc...756
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Jeg bruker ofte knelange tubesokker og på vinteren enda lengre ullstrømper. Har lest mange ganger at mange synes dette er sexy. Jeg synes bare det er veldig behagelig med lange sokker da jeg fryser lett. Anonymkode: b354e...35b 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Jeg eier ikke noe sexy undertøy, så nei, bruker aldri på jobb. For meg er det kun viktig at det er behagelig og ikke er for stramt/feil fasong. Anonymkode: eabae...515 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar Hva er definisjonen på sexy undertøy? Pent undertøy med blonder som passer kroppen min? Ja, hver dag!! Truser med fransk åpning eller av type «lakk og lær»? Aldri Anonymkode: 97979...e63 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 10.04): Hva er definisjonen på sexy undertøy? Pent undertøy med blonder som passer kroppen min? Ja, hver dag!! Truser med fransk åpning eller av type «lakk og lær»? Aldri Anonymkode: 97979...e63 Når jeg svarte i denne tråden over, så definerte jeg det selvsagt som deg. Pent undertøy, i sett, gjerne med blonder og pynt. Anonymkode: 5cea3...943
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Skrevet 18. januar Ja. Bruker sexy g-string. Eneste minuset er etter så mange timer på jobb hvor trusa har gnidd mellom rumpeballene så blir det brems i trusa. Og det er vel ikke sexy? 🙄 Anonymkode: 82aef...b01 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Skrevet 18. januar Har aldri hatt interessen for sexy undertøy. Om jeg hadde brukt det hjemme da jeg var gift, så hadde han aldri fått med seg set uansett. Vi var helt laidback når det gjalt å gjøre oss sexy for hverandre. Å bruke det på jobb? Hvorfor om ingen av kollegene dine ser det? Anonymkode: a67d2...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Skrevet 18. januar Pent ja, blonder ja, behagelig også. Gammel nok til å kjøpe kvalitet. Anonymkode: 99efb...a9c
Irak Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar Aldri på jobb. Litt ubehagelig i de jobbene jeg har hatt. For mye friksjon 😂
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Skrevet 18. januar Ja, det gjør jeg. Behagelig og fint under. Anonymkode: 1525c...3a6
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 22.49): Kommer an på hva du synes er sexy, men jeg synes undertøy er pent og liker å ha både matchende truse og bh og noe jeg selv synes sitter bra på og ser bra ut (selv om det kun er meg selv og kanskje min kjæreste som ser). Og det hender også at jeg bruker matchende strømpebelte. Bruker ellers normalt stay-ups i stedet for strømpebukse, men det går vel mer i kategorien praktisk heller enn sexy. Anonymkode: 5cea3...943 Ikke praktisk med stay-ups for meg. Er lang 1.86, og dessuten lange bein. Prøvde de en gang på jobb, men med et skjørt over kneet langt, merket jeg at ei av kollegene mine så øverste kanten på de, (ut i fra blikket) og da blir det ikke særlig elegant. På meg rekker de ikke lenger en midt på låret, så det ble vel med den ene gangen. Anonymkode: 15f86...57c
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Skrevet 19. januar Hvorfor skal du vite det? Dette er ikke sexforum. Gå og runk et annet sted? Anonymkode: 38d60...2e3
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Skrevet 19. januar Ja, bruker ofte stringtruser fordi jeg ikke liker at trusekanten synes gjennom buksa. Tenker ikke over om jeg bruker de mer "hverdagslige" stringtrusene eller de som er mer sexy. Anonymkode: 3553e...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå