AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Det kom opp varsel på mobilen at det hadde kommet væske i usb porten og at den derfor deaktiveres automatisk. Forsøkte å tørke med litt papir men det ser ikke ut til å hjelpe. Hva kan man gjøre? Anonymkode: d707e...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Føn litt forsiktig med en føner. Det har skjedd meg før og da har det som regel blitt bra igjen. Men det kan ta litt tid da. Jeg kjøpte meg også trådløs lader i tilfelle det skjer igjen 😊 Anonymkode: 97302...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Det tørker relativt raskt. Pleier bare riste den godt nedover noen ganger, og la den stå på høykant. Fungerer som regel igjen etter 30-60 minutter. Anonymkode: b1d96...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Min ble sånn permanent, men den er ganske ny og fungerer ellers utmerker, så jeg kjøpte ladeplate. Anonymkode: e278d...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min ble sånn permanent, men den er ganske ny og fungerer ellers utmerker, så jeg kjøpte ladeplate. Anonymkode: e278d...d17 Det kunne du tatt på reklamasjon, må være en produktfeil. Med mindre den ikke er ment å tåle væske, da. Jeg har hatt mine i vann mange ganger. Vasker blant annet som regel telefonen i springen når jeg kommer hjem. Og har tatt undervannsvideo og bilder. Anonymkode: b1d96...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå