AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Jeg måtte bare spørre om denne toppen passer til de som er eldre? Er blir det litt for mye utringing på de som er noe eldre? Hva passer den best å bruke til? Jeg og veninne diskuterte dette i går når vi var på shopping, men vi kom ikke frem til noen konklusjon. Så da tenkte jeg ville høre med medsøstre om hva dere mener om dette Anonymkode: 79b61...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigrid106 Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Glemte bilde::) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Det der er ikke mye utringning. Tenker at sånne figurnære topper passer best til små tynne damer, uansett alder. Personlig har jeg for mye former til at det blir flatterende. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Synes ikke det er mye utringing og tenker de fint kan brukes av alle fra 16-106. Passer til det meste av hverdags tøy også. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Den har ikke noe aldersgrense. Vil heller si at den har kroppsgrense da slike er veldig lite flatterende på de aller fleste. Slike gensere fremhever ALT, på godt og vondt. Anonymkode: a799a...9cc 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar Det er en helt vanlig hverdagstopp som kan brukes av alle. Jeg bruker slike under ullgenser om vinteren. Anonymkode: 6bf83...f3c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. januar #7 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den har ikke noe aldersgrense. Vil heller si at den har kroppsgrense da slike er veldig lite flatterende på de aller fleste. Slike gensere fremhever ALT, på godt og vondt. Anonymkode: a799a...9cc Enig, de er ikke spesielt flatterende. Men passer godt som undertøy, slik AB#6 bruker det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Del Skrevet 16. januar Enig i at alder ikke har noe å si, og at et sånn topp viser alt. Selv modellen, som er såpass slank, får en liten antydning til valk rundt beltestedet. Har du litt større mage, vil den bli godt fremhevet av en sånn topp. Om du synes det er uflatterende, sexy eller litt ett fett (no pun intended), må være litt opp til deg. Anonymkode: 006c7...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Del Skrevet 16. januar Jeg er 62 og har mange slike. Men jeg bruker dem under noe annet. Genser eller cardigan. Anonymkode: ea6c9...5ee 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Del Skrevet 16. januar Mht til utringning er jeg 43 og går i mye dypere utringning enn det der. Ellers er den veldig kroppsnær og viser alt så da handler det mest om hva en føler seg komfortabel i. Anonymkode: 780aa...9ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Del Skrevet 16. januar De passer best til de som har kropp til det. Om du er 20 og er feit så passer det ikke. Om du er 45 og har bra kropp, så passer det. Anonymkode: 466ac...c5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Stoffet ser veldig tynt ut og eg tenkjer det går nok hol i denne etter litt bruk og vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Ingen aldersgrense, men du må være tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar sigrid106 skrev (På 16.1.2025 den 9.05): Glemte bilde::) Hvilken utringning? Det var jo normal hals på slike gensere Anonymkode: b5641...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar Tenker ikke aldersgrense på denne. Jeg hadde ikke likt så stor utringning. Og selv om jeg er relativt tynn, så ville den fremhevet hver lille bulk, så hadde aldri brukt den uten noe over. -43 Anonymkode: 9a8bc...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar Er dette seriøst? Hvor gamle ser 40 åringer ut der du bor, siden du kaller de "eldre"? Når man bikker 40, så er det rett i pologenseren og burka. 😅 Anonymkode: 52233...7ee 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar Bare min mening men synes den toppen ser litt slutty ut. Anonymkode: 4de1d...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare min mening men synes den toppen ser litt slutty ut. Anonymkode: 4de1d...ca2 Det ser ut som en kjedelig pyjamas topp. Anonymkode: 52233...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Del Skrevet 17. januar Jeg synes ikke den type utringing er fin, og så er jeg enig med de andre om at jeg synes slike tynne, trange topper er penest på de som ikke har buler eller valker. Men ellers tenker jeg ikke at det er noe du kan bli for gammel til å bruke. Anonymkode: 80c56...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. januar #20 Del Skrevet 17. januar De toppene var veldig nøytrale, hvem som helst kan gå med de uavhengig av alder. Og det der vil jeg heller ikke si er utringet Dette er utringet 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå