AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Dette er til dere som bruker/har prøvd P-ring. Hva er deres erfaring med insettelse av den? Setter dere den inn selv? Skal den sitte "langs" skjeden eller som en ring inne i skjeden? Og kjennes den godt under samleie? Eller tar dere den ut? Ønsker ikke å høre noe om bivirkninger. Anonymkode: 12762...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Om du har mulighet til å bruke p-stav så ville jeg valgt det. P ringen kan dette ut og er ikke fullt så pålitelig. En p-stav har du i tre år. Funfact: Jeg var til legen med dattera mi igår angående dette. Så forteller legen meg at mange unge gutter sjekker underarmen til jenta under dans, for å sjekke om jenta går på prevensjon 🤭 (p-staven settes inn i underarmen, og man kan kjenne den fra utsiden). Det var litt morsomt syns jeg 😂 Bra unge gutter tar ansvar 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Brukte nuva-ring i lang tid, kjempefornøyd! Den er ekstremt fleksibel, så ingen problem å sette den inn/ta ut selv. Du klemmer sidene sammen slik at den blir en lang oval, og fører den inn å skjeden som en tampong. Den vil da folde seg ut, og ligge langs skjedeveggen. Svært liten sjans for at den faller ut, da den er så stor at den står 'i spenn'. Merket ingenting til den, hverken i hverdagen eller ved sex. Hørte om noen menn som syntes den var litt ubehagelig mot penishodet, da kan man bare ta den ut i tiden sexen tar, og putte den inn igjen etterpå. Selvfølgelig viktig at man er nøye da og ikke glemmer å sette den inn igjen! Det jeg likte best med nuva-ring var å hoppe over mensen 🤩 Bare satte i ny ring hver uke. Anonymkode: 253b9...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Brukte nuva-ring i lang tid, kjempefornøyd! Den er ekstremt fleksibel, så ingen problem å sette den inn/ta ut selv. Du klemmer sidene sammen slik at den blir en lang oval, og fører den inn å skjeden som en tampong. Den vil da folde seg ut, og ligge langs skjedeveggen. Svært liten sjans for at den faller ut, da den er så stor at den står 'i spenn'. Merket ingenting til den, hverken i hverdagen eller ved sex. Hørte om noen menn som syntes den var litt ubehagelig mot penishodet, da kan man bare ta den ut i tiden sexen tar, og putte den inn igjen etterpå. Selvfølgelig viktig at man er nøye da og ikke glemmer å sette den inn igjen! Det jeg likte best med nuva-ring var å hoppe over mensen 🤩 Bare satte i ny ring hver uke. Anonymkode: 253b9...890 Tusen takk for fint svar! ☺️ Anonymkode: 12762...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå