AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Hei❣️ er midt i en stor livskrise. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere livet akkurat nå. Kan noen be for meg? Eventuelt kan noen spå hvordan fremtiden blir, eventuelt noen innspill. Takk så mye hvis noen har bry😢❣️ Anonymkode: 32c02...053 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Jeg kan hverken be eller spå fremtiden, men vet at det enten ordner seg eller det går over. Ikke ha for høye forventninger til deg selv og livet akkurat nå, det holder i massevis å bare overleve. Sender deg gode tanker ❤ Anonymkode: a9773...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Kan sende lys og kjærlighet Anonymkode: c3f67...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Jeg ber for deg❤️ Anonymkode: 4c81d...239 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Anonymkode: 75378...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar Ts her. Tusentakk alle sammen🩷 Anonymkode: 32c02...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Ring Kirkens SOS, de har en bok de skriver opp navnet ditt i, og så ber de for deg de som er på jobb der, jeg vet ikke hvor lenge, men i flere dager på rad i alle fall. Lorna Byrne har også en bønne-"scroll" som hun skriver ut og holder mens hun ber for dem som står på den: https://lornabyrne.com/learn/#Prayer Anonymkode: d2792...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Jeg ber for deg♥️🙏🏻 Anonymkode: 316d2...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 4.25): Hei❣️ er midt i en stor livskrise. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere livet akkurat nå. Kan noen be for meg? Eventuelt kan noen spå hvordan fremtiden blir, eventuelt noen innspill. Takk så mye hvis noen har bry😢❣️ Anonymkode: 32c02...053 Ekspander Ja skal be for deg ❤️ Anonymkode: 30e32...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Jeg kan ikke spå, men ber for deg og sender deg gode tanker og energi ❤️ vi er alle forbundet, selv om det ikke alltid føles slik, du er aldri egentlig alene. Kjenn den støttende hånden som ligger på skulderen din, og rett deg opp. Du er sterk! Du klarer dette! Dette er forferdelig nå, men stormen vil alltid løye. Anonymkode: 80c6a...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå