AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Vet det avhenger av motiv og sånt, men tenker sånn ca hvor lang tid det pleier å ta deg å fullføre puslespillene dine på 1000 brikker? Anonymkode: 8c80b...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Et par kvelder. Kanskje 6-8 timer🤔 lenge siden jeg har puslet nå. Begynner alltid med kantbrikkene, så sorterer jeg i farger (f.eks. De som er himmel, gress osv). Anonymkode: 6b6c0...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Jeg bruker tre dager og da sitter jeg mange timer hver dag. Anonymkode: 015fe...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Aldri tatt tiden tidligere, så aner ikke. Pleier å bruke 2-3 kvelder iallefall. På vanskelige puslespill pleier jeg å bruke 1-2 dager ekstra. nå har jeg skaffet meg en app hvor jeg logger puslespillene, bare for å se hvor mange det blir i år, og der kan man ta tiden, så det tenkte jeg å gjøre på neste 1000-brikkers. gjorde det på et 500-brikkers for noen dager siden og da havnet jeg på 2 timer og 35 minutter 😄. Anonymkode: 91515...9a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Jeg har hatt et på bordet her nå i flere uker Anonymkode: 426b7...762 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar Pusler ikke på tid. Har det fremme og får puslet litt nå og da, for å kose meg. Da er det ikke om å gjøre å få puslet det så fort som mulig. Anonymkode: c6200...369 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Det kan ta flere uker. Pusler ikke hver kveld, men tar det frem når jeg har lyst. Anonymkode: 791d7...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå