AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:39 #21 Del Skrevet torsdag kl 13:39 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Begge kjønn kan selvsagt svare. Mulig det bare er meg, men jeg kjenner ingen. Føler det bare er mindre attraktive damer som røyker. Hva med dere andre? Anonymkode: de42e...2c3 Ja bare gamle ekliser som røyker enten utmagra eller bælfeite Anonymkode: f06da...628 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:33 #22 Del Skrevet torsdag kl 14:33 Røyk i seg selv er turnoff. Begge kjønn! Det er totalt meningsløst, hater røyklukt og folk som lukter askebeger. Anonymkode: 6f3db...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet torsdag kl 14:36 #23 Del Skrevet torsdag kl 14:36 Når de røyker og snuser blir de jo per definisjon mindre pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:44 #24 Del Skrevet torsdag kl 14:44 Kjenner noen ja Anonymkode: 25f7f...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:45 #25 Del Skrevet torsdag kl 14:45 Jeg fikk beskjed i går at jeg var elegant og har et utseende som kan skremme en mann hvis han ikke er veldig selvsikker. Jeg festrøyker, av og til. Holder det til av og til, for jeg vil ikke gjøre noe som påvirker helse, hud eller utseende betraktelig. Anonymkode: a8f94...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:50 #26 Del Skrevet torsdag kl 14:50 Stadig flere unge (under 20) som Vaper, snuser eller røyker. Begynner med festingen, så noe er vel kun festrelatert? Anonymkode: 0b055...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #27 Del Skrevet fredag kl 21:42 Lol, kjenner mange. Jeg har bodd i Frankrike... Synes heller ikke røykere i Norge er verken mer eller mindre attraktive enn ikke-røykere. Ville ikke vært sammen med en røyker, kunne vært sammen med en festrøyker. Synes det lukter for vondt til å være dagligdags. Anonymkode: c6834...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå