Gå til innhold

Kjenner dere noen skikkelig fine, sexy eller deilige damer som røyker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Begge kjønn kan selvsagt svare. Mulig det bare er meg, men jeg kjenner ingen. Føler det bare er mindre attraktive damer som røyker. Hva med dere andre? 

Anonymkode: de42e...2c3

Ja bare gamle ekliser som røyker enten utmagra eller bælfeite

Anonymkode: f06da...628

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Røyk i seg selv er turnoff. Begge kjønn! Det er totalt meningsløst, hater røyklukt og folk som lukter askebeger.

Anonymkode: 6f3db...4e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest takinova
Skrevet

Når de røyker og snuser blir de jo per definisjon mindre pene.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen ja

Anonymkode: 25f7f...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed i går at jeg var elegant og har et utseende som kan skremme en mann hvis han ikke er veldig selvsikker. Jeg festrøyker, av og til. Holder det til av og til, for jeg vil ikke gjøre noe som påvirker helse, hud eller utseende betraktelig. 

Anonymkode: a8f94...39f

AnonymBruker
Skrevet

Stadig flere unge (under 20) som Vaper, snuser eller røyker. Begynner med festingen, så noe er vel kun festrelatert?

Anonymkode: 0b055...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol, kjenner mange. Jeg har bodd i Frankrike... Synes heller ikke røykere i Norge er verken mer eller mindre attraktive enn ikke-røykere. Ville ikke vært sammen med en røyker, kunne vært sammen med en festrøyker. Synes det lukter for vondt til å være dagligdags.

Anonymkode: c6834...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ei, men hun er ikke kjendis. Var det kjendiser du var ute etter?

Tone Damli er vel avbildet med røyk tidligere?

Anonymkode: e7b2e...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 13.18):

Men de som snuser er mye smartere, mener du? Mange har byttet ut røyken med snus, og mange begynner å snuse heller enn å røyke. Nikotinavhengige er de okke som. 

Anonymkode: f5fbd...8f3

Og damer med snus er jo 10 x mer frastøtende enn damer som røyker.  Vet ikke hvordan det er nå, men for ikke så lenge siden var det en trend blandt unge damer å snuse.

Anonymkode: 8704a...884

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 12.27):

Er det ikke ganske få som fortsatt røyker?

Anonymkode: baf5b...bca

Begynner å komme seg opp

Anonymkode: 36f63...e58

Skrevet

Jeg synes røyking er ganske uattraktivt

AnonymBruker
Skrevet

Nabodama røyker. Ikke kjempemye da, men hver helg. Hun er sinnsykt pen, ikke mye spor av dårlig livsstil der i gården. Mannen hennes er kirurg da så litt rart at hun får holde på.

Anonymkode: 7af0c...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Den peneste dama jeg kjenner røyker mye. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nabodama røyker. Ikke kjempemye da, men hver helg. Hun er sinnsykt pen, ikke mye spor av dårlig livsstil der i gården. Mannen hennes er kirurg da så litt rart at hun får holde på.

Anonymkode: 7af0c...5ed

Du tenker han kan bestemme over kona si? 

Anonymkode: bf3be...369

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Røyking er jo moderne igjen. Kjenner til flere unge, og veldig pene jenter som røyker. 90 tallets Kate Moss heroin-chic er helt på mote. 

Anonymkode: efb5a...11d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama røyker, og hun kunne vært modell. Holder seg heldigvis til et par pakker i måneden da. Hadde hun kjederøykt hadde det nok ikke fungert i lengden.

Anonymkode: 79fb0...243

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er denne unge brukeren som alltid svarer på alt som har med røyk å gjøre her på kvinneguiden? Denne tråden fikk meg til å tenke på henne.

Men jeg kjenner, som jeg vet om, 3 som røyker som er på min alder(jeg er født i 1999). Den ene er pen, populær, smart og bor i en storby.

Hun andre bor også i storby og er ganske alternativ. Har barbert av seg alt håret, syr egne klær, spiser kun økologisk, legger ut bilder av kunst på some. Røyker veldig mye.

den eneste gutten er litt «samfunnstaper». Lavt utdannet, foreldrene er uføre og har mange barn med mange forskjellige. Harry bil-folk.

Så med andre ord: kjenner én pen kvinne som røyker. 
Kjenner selvsagt flere røykere, men de er eldre og ikke særlig pene(lengre). 

Anonymkode: 92d8e...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Ja, både attraktive damer og menn.

Anonymkode: 25f7f...c04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ferie på en gresk øy. Lokalbefolkningen kom på stranden i helgene. Det var mange flotte damer som røykte. 
Folk var generelt veldig vakre, og folk så ut som de var glad i livet.

Anonymkode: 0560d...008

AnonymBruker
Skrevet

Sexy er ikke bare utseende, men også oppførsel, hvordan man snakker, kunnskap osv. i det man tenner en sigarett forteller man omverden at man tar dårlige valg, og holder seg til dem. Og det er ikke spesielt sexy. 

Anonymkode: fcce9...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere pene jenter som røyker:)

Anonymkode: e7b2e...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...