AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Får man solgt brukte sko på finn eller er det bortkastet tid å legge det ut? Anonymkode: ae79d...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Jeg kjøper gjerne pent brukte sko på finn. Må være i ok stand også må prisen være såpass gunstig at jeg gidder å ta sjansen på å kjøpe uprøvd. Kjøper for eksempel ikke sko som kostet 1200,- ny til 900,- Da må prisen være i alle fall under 500,- for at jeg skal ta sjansen. Anonymkode: d1460...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Kommer Ann på. Jeg har solgt flere par sko -joggesko som var feilkjøp og for små, dyre sko. Brukt en gang. Årets modell. Fikk solgt for halv pris (men bedre enn ingenting) -høyhælte sandaler, så helt nye ut, kun brukt 1-2 ganger inne på jobb -jeg har selv auto søk på finn på et par støvletter jeg ønsker meg. Har hatt like før som gikk i stykker og som ikke finnes like nå. Men ønsker kun å kjøpe om de ser «feilkjøpt» dvs nye ut, ønsker ikke kjøpe slitte. osv Du får gjerne solgt om det er pent/lite brukt og virkelig ser ubrukt ut både inni og under. Og det bør være av et merke som folk ønsker kjøpe. Anonymkode: daa55...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Pent lite brukte er greit godt brukte sko, nei takk da man gjerne former skoen til foten etter å ha brukt de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Jeg har gitt bort mye ok og bra barnesko og støvler på finn, tok betalt en gang, da var prislappen fortsatt på skoene. Så hvis du ikke får solgt dem, så kan du jo sette de på " gis bort" så blir du hvertfall kvitt dem. Anonymkode: f445e...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Jeg har solgt mange par; vintersko, ankelboots, sandaler osv.. da er de omtrent ikke brukt. Viktig at du tørker av dem og tar gode bilder, gjerne ute i dagslys. Ta bilder av skoen oppi og sålen under blant annet, da viser du hvor lite brukt den er. Jeg selger ikke sko som jeg synes er for mye brukt, de gir jeg bort eller kaster. Anonymkode: 5188f...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Jeg har solgt brukte sko! Men de bør (selvsagt) være i god stand og type sko spiller nok inn. Det som selger best er nok helt klart dyre merker/modeller, samt goretex, vintersko og andre typiske skotyper som koster litt og som folk har et bruksbehov for. Jeg har faktisk også endt opp med å tjene på sko jeg selv har kjøpt og solgt brukt igjen (ikke med vilje - husket ikke prisen jeg kjøpte de for før jeg sjekket opp senere), men det var da piggsko som ble solgt i verste glattsesong. Anonymkode: 61d72...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Solgt og kjøpt sko på Finn mange ganger. Selger bomkjøp men kjøper kun merker og skor jeg vet passer foten min. Anonymkode: b2ee4...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Solgt og kjøpt sko på Finn mange ganger. Selger bomkjøp men kjøper kun merker og skor jeg vet passer foten min. Anonymkode: b2ee4...954 Hvordan oppstår da bomkjøp? Siden du kun kjøper sko du vet passer? Anonymkode: 14839...c77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 10.17): Jeg har solgt mange par; vintersko, ankelboots, sandaler osv.. da er de omtrent ikke brukt. Viktig at du tørker av dem og tar gode bilder, gjerne ute i dagslys. Ta bilder av skoen oppi og sålen under blant annet, da viser du hvor lite brukt den er. Jeg selger ikke sko som jeg synes er for mye brukt, de gir jeg bort eller kaster. Anonymkode: 5188f...8a2 Hvor skal sko kastes? Har de egen plass på gjenvinningstasjonen? Anonymkode: ae79d...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar Både vinterskoene og joggeskoene jeg bruker pr. nå er kjøpt på finn.no. Joggeskoene var prøvd på én joggetur i følge selgeren, som hadde konkludert med at de var for trange til henne. De så helt nye og ubrukte ut da jeg fikk dem, og jeg har hatt samme størrelse i samme modell tidligere, så jeg visste de passet. Vinterskoene var lite brukt, og fortsatt pene, og jeg er veldig fornøyd med dem også. Så jeg kjøper altså gjerne sko der. Men de må ikke være godt brukt. Joggesko kan jeg i utgangspunktet synes er litt ekkelt å kjøpe brukt, men ikke i tilfeller hvor de altså bare er prøvd en kort stund før en har konkludert med at ikke passer. Anonymkode: ac728...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar Hvis de er ubrukte eller ikke synlig brukte, går det an å selge. Synlig brukte sko kan man gi bort (snakker da ikke om utgåtte/ødelagte, men om sko som fortsatt kan brukes en stund til selv om man ser at de er brukt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå