Giftmann47 Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg og min kone snakker om alt. Og streifet innom temaet 'hva om vi ble singel'? Jeg har fjernet ballene av helsegrunner.Og ikke satt inn proteser. Hadde derfor slitt med å være intim med ei ny/ukjent dame. Hun mener det tvert imot hadde vert et 'pluss' hos mange damer. Jeg er ikke enig..Hva mener damene her om det? Håper på ærlige svar om noen som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 236e6...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Kona har rett! Ballene er det minst tiltrekkende ved en mann, og helt ubetydelig om de fjernet. Så lenge penis fungerer slik du ønsker er du fullverdig mann i mine øyne 🤩 Anonymkode: ad4ed...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giftmann47 Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kona har rett! Ballene er det minst tiltrekkende ved en mann, og helt ubetydelig om de fjernet. Så lenge penis fungerer slik du ønsker er du fullverdig mann i mine øyne 🤩 Anonymkode: ad4ed...70f Takk. Ja den fungerer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå