Gå til innhold

Hva skjer egentlig under orgasmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skjer egentlig under orgasmen, hvorfor er det noen ganger litt sånn fløyelsmykt, andre ganger er det som å ha sluppet løs en orkan i kroppen. Oppleves det likt for kvinner og menn? Ikke så lett å svare på det siste spørsmålet?

Anonymkode: cdc08...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva skjer egentlig under orgasmen, hvorfor er det noen ganger litt sånn fløyelsmykt, andre ganger er det som å ha sluppet løs en orkan i kroppen. Oppleves det likt for kvinner og menn? Ikke så lett å svare på det siste spørsmålet?

Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame. Men min orgasme varierer veldig. noen ganger sterk og nesten til vondt og andre ganger bar lit deilig men ikke sterkt. jeg har opplevd det er så sterkt at jeg føler jeg besvimer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
feliek54 skrev (5 timer siden):

Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame. Men min orgasme varierer veldig. noen ganger sterk og nesten til vondt og andre ganger bar lit deilig men ikke sterkt. jeg har opplevd det er så sterkt at jeg føler jeg besvimer

Jeg er Shemale. Jeg og opplever noen ganger rolige langvarige bølgende orgasmer som skyller gjennom kroppen min, det er utrolig deilig, siden det varer så lenge. Andre ganger går det som et uvær, helt breathtaken orgasmer som er så sterke at jeg faktisk besvimer. Det er så intenst at det blir intenst deilig og nesten grenser mot godt vondt, men vil ikke være de orgasmer foruten

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri besvimt av en orgasme. Orkanfølelsen kan jeg kjenne meg igjen i 🔥

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

Har aldri besvimt av en orgasme. Orkanfølelsen kan jeg kjenne meg igjen i 🔥

Vært borti den selv. De varme Sahara-stormene som blåser i alle himmelretninger rett før. 
Er orkan i kastene der. 
M50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dolmøy29 skrev (55 minutter siden):

Vært borti den selv. De varme Sahara-stormene som blåser i alle himmelretninger rett før. 
Er orkan i kastene der. 
M50

Herlige de💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.49):

Jeg er Shemale. Jeg og opplever noen ganger rolige langvarige bølgende orgasmer som skyller gjennom kroppen min, det er utrolig deilig, siden det varer så lenge. Andre ganger går det som et uvær, helt breathtaken orgasmer som er så sterke at jeg faktisk besvimer. Det er så intenst at det blir intenst deilig og nesten grenser mot godt vondt, men vil ikke være de orgasmer foruten

Fint å høre hvordan du opplever det. jeg har dessverre aldri møtt en shemale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...