AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Hva skjer egentlig under orgasmen, hvorfor er det noen ganger litt sånn fløyelsmykt, andre ganger er det som å ha sluppet løs en orkan i kroppen. Oppleves det likt for kvinner og menn? Ikke så lett å svare på det siste spørsmålet? Anonymkode: cdc08...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva skjer egentlig under orgasmen, hvorfor er det noen ganger litt sånn fløyelsmykt, andre ganger er det som å ha sluppet løs en orkan i kroppen. Oppleves det likt for kvinner og menn? Ikke så lett å svare på det siste spørsmålet? Anonymkode: cdc08...471 Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame. Men min orgasme varierer veldig. noen ganger sterk og nesten til vondt og andre ganger bar lit deilig men ikke sterkt. jeg har opplevd det er så sterkt at jeg føler jeg besvimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar feliek54 skrev (5 timer siden): Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame. Men min orgasme varierer veldig. noen ganger sterk og nesten til vondt og andre ganger bar lit deilig men ikke sterkt. jeg har opplevd det er så sterkt at jeg føler jeg besvimer Jeg er Shemale. Jeg og opplever noen ganger rolige langvarige bølgende orgasmer som skyller gjennom kroppen min, det er utrolig deilig, siden det varer så lenge. Andre ganger går det som et uvær, helt breathtaken orgasmer som er så sterke at jeg faktisk besvimer. Det er så intenst at det blir intenst deilig og nesten grenser mot godt vondt, men vil ikke være de orgasmer foruten Anonymkode: cdc08...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Har aldri besvimt av en orgasme. Orkanfølelsen kan jeg kjenne meg igjen i 🔥 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolmøy29 Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Irak skrev (2 timer siden): Har aldri besvimt av en orgasme. Orkanfølelsen kan jeg kjenne meg igjen i 🔥 Vært borti den selv. De varme Sahara-stormene som blåser i alle himmelretninger rett før. Er orkan i kastene der. M50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar Dolmøy29 skrev (55 minutter siden): Vært borti den selv. De varme Sahara-stormene som blåser i alle himmelretninger rett før. Er orkan i kastene der. M50 Herlige de💨 Anonymkode: cdc08...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 16.49): Jeg er Shemale. Jeg og opplever noen ganger rolige langvarige bølgende orgasmer som skyller gjennom kroppen min, det er utrolig deilig, siden det varer så lenge. Andre ganger går det som et uvær, helt breathtaken orgasmer som er så sterke at jeg faktisk besvimer. Det er så intenst at det blir intenst deilig og nesten grenser mot godt vondt, men vil ikke være de orgasmer foruten Anonymkode: cdc08...471 Fint å høre hvordan du opplever det. jeg har dessverre aldri møtt en shemale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå