AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Jeg har nettopp blitt kjæreste med ei jeg har holdt på med i et par måneder, og det føles veldig rett. Jeg har en fortid med ustabile relasjoner og dårlige forhold. Dette er første gangen jeg faktisk opplever en sunn kjærlighet? en som faktisk har valgt meg og som vil være med meg. Dette er utrolig nytt for meg og ikke helt sikker på hvordan jeg skal ta stilling til det. Jeg føler meg utrolig heldig som har fått en så søt, snill og omsorgsfull jente i livet mitt nå. Det skal sies at begge er jenter, uten at det har en betydning. Likevel funderer jeg veldig på hvorfor hun vil ha meg, og jeg vet at dette kommer av at jeg har vært i dårlige og usunne relasjoner før. Og stiller meg stadig spørsmål om hvorfor jeg er god nok og føler ofte jeg trenger bekreftelser for dette. Før henne var jeg i et såkalt av/på forhold i over to år med ei, jeg hadde et håp om å være med. Hun valgte aldri meg og ønsket å være "venner" dette funket ikke og fikk nok til slutt. Jeg møtte deretter hun nye jeg er blitt sammen med nå, ca 4 mnd etter det tok ordentlig slutt med hun andre, det skal sies, vi var aldri sammen heller. Jeg har heller ikke "ting på stell" og jeg undrer over hvorfor hun ville ha meg. Hvordan burde jeg ta stilling til posisjonen som hennes kjæreste nå? Anonymkode: 9d8c1...524
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Begge er jenter? Du og henne eller de to? Anonymkode: 25ca4...f83
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Begge er jenter? Du og henne eller de to? Anonymkode: 25ca4...f83 Spiller det noen rolle? Anonymkode: 6f202...e96
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Først og fremst veldig koselig å høre du har funnet deg noen du føler deg trygg og i en sunt forhold med! Det må du nyte, og lære deg å kjenne på hvor heldig du er, selv om det er vanskelig. Det må bare øves på. Jeg er selv singel, men har for det meste bare historikk med forhold/situationships som ikke har vært noe bra. Dette gjør at jeg også ikke føler jeg vil møte på noen som faktisk vil ha meg for meg. Men likevel tenker jeg at dårlige relasjoner kan man vokse på og lære av. Selv om det er veldig vanskelig å tro at du så skal møte noen som faktisk vil ha deg. tenker noe av det viktige er å ha åpen dialog og snakke om hva du er redd for, hvorfor du er det - grunnet tidligere erfaringer. Kanskje er det noe spesielt du føler du har behov for som vil gi deg en trygghetsfølelse på at dette er et fint forhold å være i. så må du øve deg på å kjenne på de gode, fine følelsene som er. Du fortjener noen som er glad i deg, noen som vil ha deg. Kanskje sette av litt ekstra kvalitetstid på søndager der dere gjør ulike ting sammen bare dere to, alt fra male dates, bare ligge inntil hverandre og kjenne nærhet eller søke litt rundt på nettet så finner dere mye gøye partnerspill med spørsmål for å bli bedre kjent - både om personlighet og seksuelle preferanser. Men det viktigste av alt er å ha god og åpen kommunikasjon - begge skal både få og gi handlinger og bekreftelse på at dere vil ha hverandre. Så må man bare jobbe med å la seg selv føle at man fortjener å bli elsket Anonymkode: e1d3a...e0e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå