AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Prøver å holde en døgnrytme, men legge meg er det verste. Jeg får ikke sove, timene går og jeg blir mer stresset av at jeg ikke faller i søvn. Vil helst ikke bruke sovemedisiner, men bruker melatonin fast. Pleier ikke å ha så store problemer som nå. Hva gjør du om du ikke får sove? Står du opp igjen? Blir du liggende? Hva hjelper deg? Anonymkode: 84e4c...307 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Blir liggende å scrolle på mobilen, sånn som nå. Anonymkode: ce967...3a6
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Blir liggende å scrolle på mobilen, sånn som nå. Anonymkode: ce967...3a6 Samme her. Anonymkode: a2465...6b3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Jeg gjør det samme. Blir liggende og scrolle - og plutselig har det gått åtte timer og klokka er 10... fremdeles uten søvn. Men hvis jeg skulle gjøre det jeg i utgangspunktet hadde planer om å gjøre, så ville jeg satt på en rolig podcast med stemmer som gjør deg søvnig, kanskje litt kjedelige temaer så du ikke blir så veldig engasjert. Husk å trekke pusten dypt noen ganger så du får roet nervesystemet litt. Anonymkode: 441dd...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå