Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. januar Populært innlegg #1 Del Skrevet 15. januar Får vel neppe noen sympati her, men skriver likevel. Menn kan også føle sorg over barnløshet. Spesielt bittert er det å lese om alle de udugelige fedrene der ute. Når man selv ville vært en som tok ansvar for barnet. Er blitt såpass voksen at jeg vet at toget har gått. Alle nevner den magiske alderen for menn å få barn innen. Den har jeg nådd. Snart. Jeg er valgt bort av kvinner, men det er ikke hele forklaringen. Har aldri hatt attributtene som trengs for at kvinner skal være interessert, verken personlighetsmessig eller utseendemessig. Jeg var så dum at jeg snoket på facebooken til min eneste ex nå nylig. Vi var sammen i 2012. Jeg visste at hun har en datter nå, og hun legger ut ganske mye av både bilder og videoer. Datteren var utrolig skjønn og sjarmerende. Ei virkelig nydelig jente. Tårene presset på når jeg tenkte på at jeg kunne hatt noe slikt. Selv om forholdet med denne dama aldri var den store kjærligheten. Jeg kunne takle sorgen og savnet tidligere, men nå som alderen har innhentet meg og de fleste på min alder har fått barna de skal ha... Ja, da takler jeg det bare ikke lenger. Orker ikke tanken på å bli en sær, gammel einstøing. Det er som om samfunnet rundt meg bare briefer med hva de har oppnådd, og gnir det inn at det er noe jeg ikke kan få. Det er en såpass stor påkjenning mentalt at jeg vet ikke helt hvor veien går videre.. Går det noen vei videre? Anonymkode: 076ba...f20 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Hvor gammel er du da? Anonymkode: aa6b4...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Hvor gammel er du ? Jeg har en mann som er eldre enn meg, ingen av oss hadde barn fra før. Han hadde egentlig ikke ønsket seg barn, hadde vært i langvarige forhold. Vi har 2 barn sammen som er tenåringer nå. Anonymkode: 0aedf...c66 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar (endret) Føler med deg. Du får sympati fra meg. Jeg er en ufrivillig barnløs kvinne. Det er vondt å se andre føde barn, når jeg selv ikke får til noe som burde vært så elementært. Det føles som kroppen ikke fungerer som den skal. At jeg ikke er en skikkelig kvinne, på en måte. Endret 15. januar av SPOCA 2 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Du kan bli fosterhjem. Det krever selvsagt en spiselig personlighet, det også. Anonymkode: 79747...3b7 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Om du er seriøs angående det å få barn er det en mulighet å adoptere. https://www.bufdir.no/adopsjon/adoptere-fra-utlandet/ Du har like mye rett til å ønske og savne det å bli en forelder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Klem til deg. Klart det er en sorg å være ufrivillig barnløs, alle skjønner jo det ❤️ Jeg håper du finner livsglede i andre ting, og har gode relasjoner til slekt og venner. Anonymkode: 72bbd...153 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar Trist å høre. Men som mann er toget aldri helt gått. Det blir for dumt av deg å gi opp nå. Anonymkode: 1c215...aca 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar Har en nabo som er 70 år og småbarnspappa (kona er 30 og asiastisk) Har også en i klassen til tiåringen som jeg tipper har passert 70. Han har en norsk kone på rundt 50. Så toget er absolutt ikke gått. Kanskje du har siktet for høyt? Jeg mener det er noen for alle i denne verden. Anonymkode: e85eb...54c 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar Ingen nevner den magiske alderen for menn å få barn før. Det toget går ikke før i 80-års alderen. Anonymkode: 7b963...b12 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Da nærmer du deg kanskje snart 40? Toget er ikke gått. Du har hatt kjæreste før og kan få det igjen. Det beste er kanskje å engasjere deg i noe, som en organisasjon eller noe? Hvis du ikke allerede har gjort det. Der får du muligheten til å møte kvinner som interesserer seg for det samme som deg. Datingapper er noe drit hvis du ikke er veldig kjekk som mann. Ved å bli kjent med kvinner i virkeligheten får de muligheten til å se hvem du er istedenfor bare å se et bilde på internett som de sveiper til venstre. Jeg ønsker deg lykke til og håper du ikke gir opp. Anonymkode: 60995...673 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 15. januar #12 Del Skrevet 15. januar Ikke gi opp Finn et utenlandsk ei om du sliter med norske 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #13 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du kan bli fosterhjem. Det krever selvsagt en spiselig personlighet, det også. Anonymkode: 79747...3b7 En kan ikke bli fosterhjem uten partner. Anonymkode: 4fc7f...c80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Del Skrevet 15. januar Jeg er helt sikker på at du ikke blir en sær, gammel einstøing. Det er du for reflektert til. For noen mennesker kommer lykken litt sent, men den kommer. Noen ganger finner man mening på andre steder enn man trodde. Det er ikke sikkert du får barn. Det er ikke alle som gjør det. Noen rekker ikke, noen kan ikke. Mange tar for gitt at de har mulighet, men når de prøver å få barn, så viser det seg at det ikke går. Noen vil ha en familie, men forelsker seg ikke, og ønsker ikke å få barn med en person bare for å få det. Alle de må sørge over det på en eller annen måte, at livet ikke bli som de hadde tenkt. Det er sorg. Og så må man holde øynene åpne for at livet likevel kan være meningsfylt. Og være litt kreativ og prøve og feile litt. Jeg vet ikke hva du mener med personlighetsmessige attributter? Hvis det er noe du tenker kan være viktig å jobbe med, for deg selv, så tenker jeg at det er et godt sted å begynne etter hvert. Anonymkode: 4ba91...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da nærmer du deg kanskje snart 40? Toget er ikke gått. Du har hatt kjæreste før og kan få det igjen. Det beste er kanskje å engasjere deg i noe, som en organisasjon eller noe? Hvis du ikke allerede har gjort det. Der får du muligheten til å møte kvinner som interesserer seg for det samme som deg. Datingapper er noe drit hvis du ikke er veldig kjekk som mann. Ved å bli kjent med kvinner i virkeligheten får de muligheten til å se hvem du er istedenfor bare å se et bilde på internett som de sveiper til venstre. Jeg ønsker deg lykke til og håper du ikke gir opp. Anonymkode: 60995...673 Antar at det nettopp er dette som er TS sitt problem. Det er nok neppe så enkelt som "å bli kjent med kvinner", for å ta dette videre til et forhold. Jeg tror forøvrig at det er fryktelig vanskelig for kvinner å forstå dette. Kjemi, som kvinner kaller det er noe som oppstår på grunn av at en mann har tatt initiativ, og at hun liker ham. Anonymkode: 57dfa...ad3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #16 Del Skrevet 15. januar Hvor gammel er du da? Min kjæreste hadde gitt opp før vi ble sammen. Nå er han pappa til en tenåringsdatter, og til min sønn som var ca året når vi ble sammen. (Han har en biologisk forelder som ikke stiller opp eller bryr seg, men som samtidig evner å gjøre alt for å slippe unna barnebidrag, da har han energi og vilje.) Han har alltid stilt opp og behandlet vår sønn helt likt som sin datter, og de er begge likestilt etter vår død. Anonymkode: 3e8f0...d9a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar Stor medfølelse til deg. Jeg vet hvordan det er. Jeg er selv en ufrivillig barnløs kvinne. Du er ikke alene, selv om jeg forstår at ensomheten kan være stor. ❤️ Du høres ut som en kjempefin mann, men litt lavt selvbilde? Du har helt sikkert mer å by på enn du tror. Klem. Anonymkode: 426de...a8a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #18 Del Skrevet 15. januar Kaneel skrev (8 minutter siden): Ikke gi opp Finn et utenlandsk ei om du sliter med norske Utenlandske kvinner er like selektive og kravstore som norske. Med mindre det er snakk om fattigdom. At man henter en fattig kvinne fra et fattig land som ser sin vei ut av fattigdom. Da blir det et moralsk spørsmål og i teorien ‘kjøpe seg falsk kjærlighet. Skjønner virkelig ikke hvordan noen menn orker å gjøre noe sånn. Anonymkode: 4fc7f...c80 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #19 Del Skrevet 15. januar Kaneel skrev (11 minutter siden): Ikke gi opp Finn et utenlandsk ei om du sliter med norske Det er en mulighet, men da må han holde seg langt unna Kvinneguiden Anonymkode: 57dfa...ad3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #20 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utenlandske kvinner er like selektive og kravstore som norske. Med mindre det er snakk om fattigdom. At man henter en fattig kvinne fra et fattig land som ser sin vei ut av fattigdom. Da blir det et moralsk spørsmål og i teorien ‘kjøpe seg falsk kjærlighet. Skjønner virkelig ikke hvordan noen menn orker å gjøre noe sånn. Anonymkode: 4fc7f...c80 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en mulighet, men da må han holde seg langt unna Kvinneguiden Anonymkode: 57dfa...ad3 Vi skrev dette samtidig. Kommentaren din måtte bare komme 😂 Anonymkode: 57dfa...ad3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå