AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har aldri vært igjennom dette og har time om 2 dager, er det smertefullt? Kan man spise gele dagen før undersøkelsen? Anonymkode: cf8e1...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hvis du gjør det uten noe bedøvende, kjenner du det godt akkurat i det kameraet går forbi første «svingen» i tarmen. Men etter det synes jeg ikke jeg kjente mye til det. Var veldig spennende å følge med på hva som skjedde og hvordan det så ut «inni der» 😅 Anonymkode: 1f186...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har gjort det to ganger. Første gangen var det vondt, men andre gangen gikk det bra. Fikk mye bedøvelse/beroligende, så kom meg gjennom det. Det gikk bra andre gangen fordi de brukte tynt skop. Du kan sikkert ringe og si at du ønsker at de bruker tynt skop. Jeg syntes fastingen og avføringspulveret/drikken var ganske kjipt, men kom meg gjennom det også. Drakk eplejuice, farris og buljong. Vet ikke om du kan spise gelé ettersom det er jo ikke flytende… Kjøp deg noe godt å spise og drikke til fredagskvelden - det fortjener du etter undersøkelsen🥰 Lykke til ❤️ Anonymkode: 3eee4...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har aldri vært igjennom dette og har time om 2 dager, er det smertefullt? Kan man spise gele dagen før undersøkelsen? Anonymkode: cf8e1...e57 Jeg synes ikke det var smertefullt, og hadde ikke bedøvelse. Det verste er fastingen og det du må drikke dagen før. Det står hva du må kutte ut i dagene før undersøkelsen i skrivet du har fått, gelé er selvsagt ikke med der, tror det er korn, frø, nøtter osv, altså ting som gjør undersøkelsen vanskeligere og kan forveksles med funn om litt er igjen i tarmen. Etter du begynner med faste er det like greit å kutte gelé også, og kun drikke det det står du kan. Er vel bare snakk om et døgn eller noe, men alt skal stå forklart. Om du har veldig lyst på gelé akkurat den dagen, får du spørre om det, mulig det ikke er verre enn saft, men litt usikker pga gelatinen. Lykke til! Endret 1 time siden av Tartufo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå