AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Så snappen ymse media la ut for noen dager siden i forbindelse med det kraftige jorskjelvet utenfor sunnmøre. Det var mor og datter på 10 år. Det første jeg tenkte var hvorfor de såg så infuencer-aktige ut. Med fete kysselepper og heftig sminket. Skjønte ganske raskt at her var det brukt filter. Type skjønnethsfilter, overdrevet sådan. Men er det virkelig greit at en mor bruker slike typer filter på sin 10 år gamle datter? At datter får et nesten sexualisert utseende? Dette er virkelig et problem, ikke rart at unge jenter får utfordringer. Nå må faktisk vi voksne være voksne for barna våre! Dette minner meg dessverre bare om perverse skjønnetskonkurranser for små jenter i usa. (PS: skjønner at dette var ment som en privat snap, men likevel er dette ikke greit. Fordi denne jenta uansett får et press på sitt eget utseende. Og snappen havnet faktisk ute for all offenlighet siden den dokumenterte jordskjelvet. Og var det virkelig nødvendig av mor å sende den til media når et slikt filter var brukt?) Anonymkode: 15e5a...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Slutt a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så snappen ymse media la ut for noen dager siden i forbindelse med det kraftige jorskjelvet utenfor sunnmøre. Det var mor og datter på 10 år. Det første jeg tenkte var hvorfor de såg så infuencer-aktige ut. Med fete kysselepper og heftig sminket. Skjønte ganske raskt at her var det brukt filter. Type skjønnethsfilter, overdrevet sådan. Men er det virkelig greit at en mor bruker slike typer filter på sin 10 år gamle datter? At datter får et nesten sexualisert utseende? Dette er virkelig et problem, ikke rart at unge jenter får utfordringer. Nå må faktisk vi voksne være voksne for barna våre! Dette minner meg dessverre bare om perverse skjønnetskonkurranser for små jenter i usa. (PS: skjønner at dette var ment som en privat snap, men likevel er dette ikke greit. Fordi denne jenta uansett får et press på sitt eget utseende. Og snappen havnet faktisk ute for all offenlighet siden den dokumenterte jordskjelvet. Og var det virkelig nødvendig av mor å sende den til media når et slikt filter var brukt?) Anonymkode: 15e5a...505 Jeg reagerte også. Herregud, tenkte jeg. HVorfor har man et sånt filter når man skal synge noe så personlig som en bursdagssang? Hvorfor går moren MED på det? Anonymkode: b4ddc...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ikke greit i det hele tatt. Jeg så ikke snappen, men tenkte hjelpes, for noen GIGANTISKE lepper. Hadde aldri gjettet at den jenta var bare 10 år. Trodde det var to venninner med enorme leppefillers. Anonymkode: c04a1...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå