AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Jeg fikk mens på søndag, og var i uke 5 så det var en kjemisk. Tok en test på mandag som var veldig svak. I går tok jeg første tablett letrozol, som man tas fra syklusdag 3-7, for å booste eggløsning siden vi har prøvd lenge. Har kjent masse murringer i dag, så tok en test for å sjekke at den var blitt negativ. Men nei, den er fremdeles positiv. Litt sterkere enn den på mandag. Gir ingen mening. Men, letrozol har vel ingen effekt nå, for siden jeg er gravid teknisk sett begynner vel ikke kroppen å modne egg enda? Vil disse to tablettene letrozol, i dag og i går, klusse til mye? Anonymkode: 6afda...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Da ville jeg ringt gynekolog/ lege og høre om det er "farlig" å ta letzerol mens du er gravid. Om du fikk positive graviditet test på mandag burde du få sterk idag. Tror du må ta blodprøver Men om du fikk positive graviditet test.. hvorfor tok du letzerol tabletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Ville snakket med en lege/gyn. I utgangspunktet så er det ikke skadelig iallefall å ta letrozol nå, men kan være bortkastet - men slikt bør absolutt tas med helsepersonell da slike avgjørelser gjerne tas individuelt. Anonymkode: 9dfe6...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar mommyaka skrev (11 timer siden): Da ville jeg ringt gynekolog/ lege og høre om det er "farlig" å ta letzerol mens du er gravid. Om du fikk positive graviditet test på mandag burde du få sterk idag. Tror du må ta blodprøver Men om du fikk positive graviditet test.. hvorfor tok du letzerol tabletter? Tok jo letrozol fordi jeg hadde startet ny syklus, regler jo ikke med at man er gravid når man har kraftig mens? Digitaltest viste 1-2 uker, og det er jo helt feil da eggløsning var 18.desember. Tror det er en kjemisk. Anonymkode: 6afda...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville snakket med en lege/gyn. I utgangspunktet så er det ikke skadelig iallefall å ta letrozol nå, men kan være bortkastet - men slikt bør absolutt tas med helsepersonell da slike avgjørelser gjerne tas individuelt. Anonymkode: 9dfe6...e5d Ja, er muligens bortkastet nå ja. Vet ikke hvor lav hcg må være før egg begynner å modnes? Anonymkode: 6afda...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok jo letrozol fordi jeg hadde startet ny syklus, regler jo ikke med at man er gravid når man har kraftig mens? Digitaltest viste 1-2 uker, og det er jo helt feil da eggløsning var 18.desember. Tror det er en kjemisk. Anonymkode: 6afda...e17 Men om du fikk positive graviditet test... hvorfor ikke vente? Du kan jo blø selv om du er gravid. Oh er du 100 prosent sikker på din forrige eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Da jeg gikk på letrozol fikk jeg klar beskjed om å alltid ta graviditetstest før jeg startet på ny runde slik at jeg skulle være sikker på at jeg ikke var gravid. Det er ikke sånn at blødning = kjemisk, så skjønner ikke hvorfor du tok letrozol bare fordi du begynte å blø når du hadde positiv test! Du må spørre gynekolog om dette er skadelig for fosteret. Anonymkode: c1d9c...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da jeg gikk på letrozol fikk jeg klar beskjed om å alltid ta graviditetstest før jeg startet på ny runde slik at jeg skulle være sikker på at jeg ikke var gravid. Det er ikke sånn at blødning = kjemisk, så skjønner ikke hvorfor du tok letrozol bare fordi du begynte å blø når du hadde positiv test! Du må spørre gynekolog om dette er skadelig for fosteret. Anonymkode: c1d9c...ae8 Jeg er ikke gravid, testene er blitt mye svakere. Anonymkode: 6afda...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke gravid, testene er blitt mye svakere. Anonymkode: 6afda...e17 I HI skriver du at testen er "litt sterkere enn den på mandag" Anonymkode: c1d9c...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): I HI skriver du at testen er "litt sterkere enn den på mandag" Anonymkode: c1d9c...ae8 Ja, men den er blitt svakere siden det. Anonymkode: 6afda...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, men den er blitt svakere siden det. Anonymkode: 6afda...e17 Men hvordan tok du letzerol når streken var svak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå