Gå til innhold

Størrelse vinterregndress fra Kattnakken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er størrelsen på vinterregndressen til Kattnakken? Barnet er 113 cm nå. Bør vi gå for 110 eller 116? Noe regntøy og vinterdresser er jo veldig store i størrelsen.

Anonymkode: 3a47e...80b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er store i størrelsen. Jeg har et barn som vanligvis bruker 104. I kattnakken nå passer han 98. Så har jeg et barn som er 125 cm lang og han passer fint i 116. 

men det er jo vanskelig da. For en vil jo gjerne ha en som passer neste sesong også.

Anonymkode: e3354...911

Skrevet

Jeg opplever dem som store i størrelsen :) jenta mi på snart to år drukner fortsatt i str. 86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også den er stor i størrelsen. Har ei på 2,5 år som må ha 92 i vinterdress, mens vinterregndressen i 86 passer fint lenge ennå i både høyde og bredde.

Anonymkode: e9f5d...9ea

AnonymBruker
Skrevet

Frøkna her er ca 110cm. 104 begynte å bli knapp i høst da den var stram over ryggen. I ermene og beina passet den egentlig fint, men ryggpartiet ble for kort. Når vi skulle kjøpe ny så valgte vi å gå for 116. Noe lang i ermene og beina, men det går fint når skoa er på så den ikke sklit under føttene. Pga strikken i ermene så holder den seg på plass der også. 

Anonymkode: 05694...144

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt 116. Vi har et barn som er 100 cm, det har vinterregndress i 104. Litt stor, men det går fint. Ikke ubehagelig stor. Og kommer til å vare lenge.

Anonymkode: 8d323...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Vårt er 107 cm. Drukner virkelig i 110-dressen. Bruker dress i 104 nå. Kan se om jeg ikke får delt et bilde av ham i 110-dressen. Hele dressen henger og slenger. 

Anonymkode: da98d...fb5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenta vår på 2.5 år har passet fint i sin i str 80 men vi valgte kjøpe ny i str 92 da hun bruker for det meste 86. Vil ikke si hun drukner i 92 men den er litt stor,men ikke så stor at den ikke kan brukes. Jeg foretrekker litt større enn akkurat passe for da er det kanskje mulig å passe utover høsten også.

Anonymkode: aec2b...3ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jenta vår på 2.5 år har passet fint i sin i str 80 men vi valgte kjøpe ny i str 92 da hun bruker for det meste 86. Vil ikke si hun drukner i 92 men den er litt stor,men ikke så stor at den ikke kan brukes. Jeg foretrekker litt større enn akkurat passe for da er det kanskje mulig å passe utover høsten også.

Anonymkode: aec2b...3ed

Hvor høy er hun?

Anonymkode: 63856...b6a

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt var 122 cm når jeg kjøpte i høst. Kjøpte da i 128. Har måtte vente med å ta den i bruk for han svømmer i den🫣

Anonymkode: 32512...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...