AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Hvordan er størrelsen på vinterregndressen til Kattnakken? Barnet er 113 cm nå. Bør vi gå for 110 eller 116? Noe regntøy og vinterdresser er jo veldig store i størrelsen. Anonymkode: 3a47e...80b
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar De er store i størrelsen. Jeg har et barn som vanligvis bruker 104. I kattnakken nå passer han 98. Så har jeg et barn som er 125 cm lang og han passer fint i 116. men det er jo vanskelig da. For en vil jo gjerne ha en som passer neste sesong også. Anonymkode: e3354...911
Tjoheiii Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Jeg opplever dem som store i størrelsen jenta mi på snart to år drukner fortsatt i str. 86
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Skrevet 15. januar Jeg syns også den er stor i størrelsen. Har ei på 2,5 år som må ha 92 i vinterdress, mens vinterregndressen i 86 passer fint lenge ennå i både høyde og bredde. Anonymkode: e9f5d...9ea
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Skrevet 15. januar Frøkna her er ca 110cm. 104 begynte å bli knapp i høst da den var stram over ryggen. I ermene og beina passet den egentlig fint, men ryggpartiet ble for kort. Når vi skulle kjøpe ny så valgte vi å gå for 116. Noe lang i ermene og beina, men det går fint når skoa er på så den ikke sklit under føttene. Pga strikken i ermene så holder den seg på plass der også. Anonymkode: 05694...144
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Jeg hadde valgt 116. Vi har et barn som er 100 cm, det har vinterregndress i 104. Litt stor, men det går fint. Ikke ubehagelig stor. Og kommer til å vare lenge. Anonymkode: 8d323...9d2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar Vårt er 107 cm. Drukner virkelig i 110-dressen. Bruker dress i 104 nå. Kan se om jeg ikke får delt et bilde av ham i 110-dressen. Hele dressen henger og slenger. Anonymkode: da98d...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar Jenta vår på 2.5 år har passet fint i sin i str 80 men vi valgte kjøpe ny i str 92 da hun bruker for det meste 86. Vil ikke si hun drukner i 92 men den er litt stor,men ikke så stor at den ikke kan brukes. Jeg foretrekker litt større enn akkurat passe for da er det kanskje mulig å passe utover høsten også. Anonymkode: aec2b...3ed
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jenta vår på 2.5 år har passet fint i sin i str 80 men vi valgte kjøpe ny i str 92 da hun bruker for det meste 86. Vil ikke si hun drukner i 92 men den er litt stor,men ikke så stor at den ikke kan brukes. Jeg foretrekker litt større enn akkurat passe for da er det kanskje mulig å passe utover høsten også. Anonymkode: aec2b...3ed Hvor høy er hun? Anonymkode: 63856...b6a
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Skrevet 16. januar Barnet mitt var 122 cm når jeg kjøpte i høst. Kjøpte da i 128. Har måtte vente med å ta den i bruk for han svømmer i den🫣 Anonymkode: 32512...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå