AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg aner ikke hva som passer av gardiner, hverken farge eller type, hos meg, men jeg må få opp noe. Jeg har vindu a la det som er under her(bilde lånt fra en tilfeldig boligannonse på finn), mine vindu er kanskje hakket dypere, og noe bredere. Vinduene er på kjøkken og spiseområde(åpen løsning), og veggene mine er beige a la fargen på linken under, og jeg har lys parkett. Kjøkkeninnredningen er svart, og har en del sorte/mørke detaljer(lamper, mørkt spisebord etc). Jeg har en turkis sofa. Siden det er noe under alle disse vinduene(kjøkkenvask, varmepumpe og skjenk), så kan jeg ikke ha lange gardiner. Er lift gardiner det beste alternativet? Og burde jeg montere opphenget inni eller utenpå? Hjelp, jeg er helt lost:) https://www.fargerike.no/farger/beige/sjosand/ Anonymkode: bc8b3...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde valgt liftgardiner og montert utenpå karm. Eventuelt plissegardiner, eller en kombinasjon. Plissegardiner kan festes nede, hvis det er mye innsyn. Men så ville jeg aldri hatt vanlige gardiner uansett. Anonymkode: b9c0e...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #3 Del Skrevet 32 minutter siden Ensfargede liftgardiner. Jeg ville valgt en farge som er litt mørkere enn veggen, og montert dem inni karmen. Anonymkode: 737d8...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #4 Del Skrevet 26 minutter siden Jeg ville valgt en opp-og-ned plissegardin, f.eks. Hornvallmo fra IKEA, montert i karm. Da kan du også beholde lyset samtidig som du skjermer innsyn (virker som du har en lekeplass rett utenfor der?) Anonymkode: cf2b5...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12 minutter siden #5 Del Skrevet 12 minutter siden (endret) Og jeg ville valgt koselige gammeldagse blondegardiner Smaken er veldig forskjellig. Du må ta det du synes er fint. Endret 12 minutter siden av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå