Rødstrupa Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva vil våpenhvilen innebære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Norge skapte fred i denne konflikten allerede i 1993. La oss ikke glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Betyr dette at Israel vil trekke seg ut av nabolandene og holde seg innenfor sine grenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Rødstrupa skrev (1 time siden): Hva vil våpenhvilen innebære? Israel skal trekke seg ut av Gaza stripen. Hamas skal frigi 34 uskyldige sivile de kidnappet 7/10-23. Navn ikke offentliggjort, og det vites ikke om de er levende eller døde. Israel skal tømme sine fengsel for x ganger flere dømte drapsmenn og terrorister. Dette skal ta 42 dager. Det være tre slike etapper, til alle gjenlevende gisler er frigjort. Hamas skal bygge seg opp, organisere seg til videre angrep på sivile. Dette er det jeg har fått med så langt. Hver gang jeg skal forsøke å sette meg inn i dette blir jeg forstyrret. Det er stor motstand i Israel mot avtalen fra pårørende til fangene i Gaza, til pårørende av IDF soldater. Det spekuleres i at motivet er hvile for IDF, la IDF fokusere på andre arenaer, og å kjøpe Trump tid til å områ seg, det blir fra fleste hold antatt at Hamas vil bryte avtalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 28 minutter siden #5 Del Skrevet 28 minutter siden Madame Butterfly skrev (45 minutter siden): Israel skal trekke seg ut av Gaza stripen. Hamas skal frigi 34 uskyldige sivile de kidnappet 7/10-23. Navn ikke offentliggjort, og det vites ikke om de er levende eller døde. Israel skal tømme sine fengsel for x ganger flere dømte drapsmenn og terrorister. Dette skal ta 42 dager. Det være tre slike etapper, til alle gjenlevende gisler er frigjort. Hamas skal bygge seg opp, organisere seg til videre angrep på sivile. Dette er det jeg har fått med så langt. Hver gang jeg skal forsøke å sette meg inn i dette blir jeg forstyrret. Det er stor motstand i Israel mot avtalen fra pårørende til fangene i Gaza, til pårørende av IDF soldater. Det spekuleres i at motivet er hvile for IDF, la IDF fokusere på andre arenaer, og å kjøpe Trump tid til å områ seg, det blir fra fleste hold antatt at Hamas vil bryte avtalen. En jødisk influenser jeg følger på TT sier at det er totalt 33 navn på lista (bibas-barna inkludert) men man antar at kun 25 er i live. Ingen vet hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå