AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jobber nå statlig med ca 80 kollegaer. Har jo bedre tone med noen av dem, mens andre prater jeg veldig lite med. Slik er det vel overalt. Jeg har tenkt noen år på å starte eget firma, og nå har jeg muligheten. Blir endel kundekontakt her også, men vil jo ikke ha kollegaer på samme måte. Er redd for at det skal bli ensomt, men samtidig tror jeg at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke gjør det. Er ikke veldig sosial, elsker dagene med hjemmekontor slik jeg jobber nå, og det holder lenge for meg å være på kontoret de 3 dagene i uken det er påkrevd. Hadde nok hatt enda mer hjemmekontor hvis det var lov. Har også mann og 2 barn. Noen som jobber selvstendig og vil si litt om hvordan det er? Anonymkode: d186e...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Det kan bli ensomt hvis man er lesset ned i arbeid konstant. Personlig ville jeg forsøkt å finne et kontorfellesskap for selvstendig næringsdrivende ol som ville ha gjort det litt mindre ensomt. Anonymkode: e747a...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Det er ensomt på mange måter. Det å ikke ha kollegaer. Men for min del synes jeg det var mest ensomt å sitte med alt ansvaret alene. Jeg følte ikke jeg kunne snakke med noen om dette - fordi ingen ville forstå hva jeg satt med. Aldri igjen. Anonymkode: cb699...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ensomt på mange måter. Det å ikke ha kollegaer. Men for min del synes jeg det var mest ensomt å sitte med alt ansvaret alene. Jeg følte ikke jeg kunne snakke med noen om dette - fordi ingen ville forstå hva jeg satt med. Aldri igjen. Anonymkode: cb699...710 Det høres ikke greit ut. Hvor lenge jobbet du selvstendig? Jeg vil ikke være helt alene, da jeg overtar endel av firmaet til min mann. Han vil heller det enn å ansatte noen andre. Han har for mye å gjøre og trenger at noen tar den biten av selskapet. Anonymkode: d186e...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå