Gå til innhold

Kan slimete utflod over flere dager være slimproppen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt slim i utflod i flere dager, blankt/hvitt. Ingen blod. Kan dette være slimproppen eller kommer alt på en gang? Jordmor mente bestemt at denne måtte gå før fødsel, altså at den gikk før fødsel setter i gang og at den måtte inneholde blod? 

Anonymkode: b8ec0...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Njæ. Jeg har hatt mye slim innimellom helt siden første trimester, så det kan godt være bare slimete utflod også. Slimproppen min gikk samtidig som vannet sist, og da var det litt blod også.

Anonymkode: 6cddc...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 20.33):

Njæ. Jeg har hatt mye slim innimellom helt siden første trimester, så det kan godt være bare slimete utflod også. Slimproppen min gikk samtidig som vannet sist, og da var det litt blod også.

Anonymkode: 6cddc...07e

Men er det vanlig at det blir det kun i siste ukene? Har hatt dette i to dager nå, blir bare mer og mer og er ganske mye men fortsatt ingen blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men er det vanlig at det blir det kun i siste ukene? Har hatt dette i to dager nå, blir bare mer og mer og er ganske mye men fortsatt ingen blod

Min slimpropp var mye mørkere i fargen en utflod og mer geleaktig.

Anonymkode: a2c34...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde mye slim fra uke 37, trodde det var slimpropp, men fødte ikke før 40+6 og slimproppen gikk uten tvil over halveis i fødselsforløpet, ingenting likt slimet jeg hadde før.

Anonymkode: 40316...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...