AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Har hatt slim i utflod i flere dager, blankt/hvitt. Ingen blod. Kan dette være slimproppen eller kommer alt på en gang? Jordmor mente bestemt at denne måtte gå før fødsel, altså at den gikk før fødsel setter i gang og at den måtte inneholde blod? Anonymkode: b8ec0...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Njæ. Jeg har hatt mye slim innimellom helt siden første trimester, så det kan godt være bare slimete utflod også. Slimproppen min gikk samtidig som vannet sist, og da var det litt blod også. Anonymkode: 6cddc...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 20.33): Njæ. Jeg har hatt mye slim innimellom helt siden første trimester, så det kan godt være bare slimete utflod også. Slimproppen min gikk samtidig som vannet sist, og da var det litt blod også. Anonymkode: 6cddc...07e Men er det vanlig at det blir det kun i siste ukene? Har hatt dette i to dager nå, blir bare mer og mer og er ganske mye men fortsatt ingen blod Anonymkode: b8ec0...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men er det vanlig at det blir det kun i siste ukene? Har hatt dette i to dager nå, blir bare mer og mer og er ganske mye men fortsatt ingen blod Anonymkode: b8ec0...ca4 Min slimpropp var mye mørkere i fargen en utflod og mer geleaktig. Anonymkode: a2c34...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Jeg hadde mye slim fra uke 37, trodde det var slimpropp, men fødte ikke før 40+6 og slimproppen gikk uten tvil over halveis i fødselsforløpet, ingenting likt slimet jeg hadde før. Anonymkode: 40316...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå